به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تبلیغات، خلاقیت، تکرار و تکرار و تکرار

: : :

 

شرکت های بزرگ تجاری دردنیا با استفاده از انواع فنون و تکنیک‌های مختلف ارتباط با مخاطبان و بهره‌گیری از روش‌های نوین حوزه علم و هنر روابط عمومی برای حفظ و بقای نام و برند خود تلاش می‌کنند.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از ويوان نيوز،شرکت های بزرگ تجاری دردنیا با استفاده از انواع فنون و تکنیک‌های مختلف ارتباط با مخاطبان و بهره‌گیری از روش‌های نوین حوزه علم و هنر روابط عمومی برای حفظ و بقای نام و برند خود تلاش می‌کنند.

 

تبلیغات، خلاقیت، تکرار و تکرار و تکرار

 

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ضمن اظهار این مطلب افزود: اگرچه اینگونه به نظر می‌رسد که نام‌ها و برندهای مشهور جهانی نیازی به تبلیغ و معرفی خود ندارند ولی با متغیرگذشت زمان درصورت عدم تبلیغات ازسوی این سازمان‌های تجاری به ورطه فراموشی خواهند افتاد.

 

وی افزود: نام‌ها و برندهای مشهوری که در بخش‌های مختلف زندگی روزمره مردم دنیا از لوازم منزل، صنایع غذایی، پوشاک تا تجهیزات مهندسی و کامپیوتر و... حضور دارند بدون تردید برای ماندن، دیده شدن و زنده بودن نیازمند استفاده از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی و تبلیغ هستند.

 

سیدشهاب سید محسنی تکنیک تکرار را یکی از اصول تبلیغات دانست و گفت: فن تکرار با مدیریت زمان مناسب به همراه خلاقیت برای معرفی درست یک محصول می‌تواند یک حضور دائمی در همه لحظه‌های زندگی مخاطبان ایجاد کند.

 

وی افزود: استفاده از فن تکرار و خلاقیت در تبلیغات روشی است که بسیاری از برندهای معروف دنیا نظیر کوکاکولا، سونی، سامسونگ، آدیداس و...از آن بهره می‌گیرند وعلی رغم شهرت جهانی این برندها ولی هنوز بیشترین سهم تبلیغات را دارند، چراکه می‌دانند درصورت عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغ و گسسته شدن ارتباطشان با مخاطبان و با گذشت اندک زمانی، رقباء جایشان را گرفته و در نزد رسانه‌ها و افکارعمومی به فراموشی سپرده خواهند شد.

 

سیدمحسنی تبلیغات را جزئی ازکار و وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت : بهره‌گیری روابط عمومی وسازمان‌ها از اصول و فنون تبلیغ کالاها و خدمات از طریق رسانه‌ها ومعرفی آن برای مخاطبان تجلی پیدا می‌کند.

 

 

 

منبع: ویوان نیوز