به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کمپین جدید بنتون بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند

: : :

 

کمپین جدید بنتون بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند

 

بنتون برای تبلیغ کلکسیون لباس‌های بهار و تابستان 2013 خود بر روی تفاوت‌های موجود میان انسان‌ها تمرکز کرده که نه تنها نباید پنهان شود بلکه باید ضمن تاکید بر روی آنها، حمایتشان کرد. در کمپین بین المللی جدید این برند که تبلیغات اینترنتی، مطبوعاتی، محیطی و حضور در فروشگاه را شامل می‌شود، تحت عنوان "Faces of Color"، نه سفیر مختلف به ایفای نقش می‌پردازند. با وجود ذات محرک و برانگیزاننده کار، اقدامات تبلیغاتی جدید بر خلاف ابتکار "UNHATE" بنتون که البته جوایزی را نیز به دست آورد، کاملا ملایم و متعادل بوده و حواشی زیادی مانند کمپین قبلی ایجاد نمی‌کند.

 

کمپین جدید بنتون بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند

 

به گفته رییس شرکت، آلساندرو بنتون، رنگ‌ها ارزش منحصر به فردی به بنتون داده و یک بار دیگر در قلب زیبایی شناسی و ارتباطات این برند، بیان قوی از هویت خود، حفظ تنوع و اثبات بنتون به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند نهفته است. کمپین جدید که توسط آژانس تبلیغاتی Fabrica در همکاری با طراح معروف دنیای مد ماکس لوتی توسعه یافته، در فرمتی جدید، در ادامه اقدامات تبلیغاتی بنتون با تغییر چهره‌ها رخ می‌دهد.

 

در این کمپین همچنین الترا ویدمن، مدل لباس با سابقه جلب توجه به سوی حفظ محیط زیست و منابع طبیعی؛ کیارا چاپلین، بازیگر، مدل و نوه چارلی چاپلین؛ حامی فعال یونسکو، هانا بن عبد السلام، مدل تونسی و تجسم زنده بسیاری دیگر از زنان عرب در آرزوی مدلینگ؛ دودلی او شاگنسی، قهرمان سبک وزن بوکس بریتانیا، بازیگ و مدل لباس؛ آلک وک، فعال جهانی در زمینه جلب توجه به مساله فاجعه انسانی در سودان و شارلوت فری، مدل کالیفرنیایی با موهای صورتی حضور دارند.

 

کمپین جدید بنتون بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند

 

این کمپین جدید دو ستون اصلی از فلسفه برند را با هم پیوند می‌دهد: اقدامات انسان دوستانه و توجه به همه ابنای بشر و البته، رنگ.

 

در باب توجه به مورد اول، این برند مجموعه‌ای از تی شرت‌ها را با تعداد محدود عرضه کرده که در فروشگاه اینترنتی بنتون موجود است. تمام درآمد حاصل از فروش این محصولات به بنیاد UNHATE داده خواهد شد. برای انعکاس ستون دوم، بنتون با راه‌اندازی یک پلت فرم آنلاین و پویای جدید، همه محتویات به وجود آمده توسط کاربران را جمع‌آوری کرده و با ساخت یک جامعه دیجیتال، با علاقه بر روی رنگ‌ها متمرکز می‌شود. بنتون همچنین رنگ را در قالب کلمات به فروشگاه‌های خود در سرتاسر جهان آورده و با نقل قول‌ها، لطیفه‌ها، اصطلاحات و ضرب‌المثل‌هایی درباره رنگ، روح تازه‌ای به ویترین‌های رنگارنگ فروشگاه‌های United Colors of Benetton در خیابان‌ها و میادین کشورهای مختلف دنیا می‌دهد.

 

کمپین جدید بنتون بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند

 

بنتون همچنین با رونمایی از یک سری آگهی‌های تبلیغاتی مختلف، بر روی رنگ‌ها و احساساتی تمرکز می‌کند که شاید پشت سایه‌ها پنهان شده باشند. علاوه براین، این برند مصاحبه‌هایی با سفرای خود درباره رنگ‌ها انجام داده که در کانال یوتیوب آن و وب‌سایت رسمی بنتون موجود است.‌

 

 

 

 

 

منبع: ام بی ای نیوز