به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

لباسها مثل روز اول : آگهی تازه شرکت تاژ

: : :

 

 لباسها مثل روز اول : آگهی تازه شرکت تاژ

 

بازار چاپ: شرکت تاژ در اقدامی تازه، آگهی را در نقاط مختلف تهران با موضوع پودر‌های آنزیم‌دار خود اکران کرده است. در تصویر آگهی، 3 بسته‌بندی محصولات پودری آنزیم‌دار موجود است و یکی از این بسته‌بندی‌ها نیز به‌صورت جعبه لباس طراحی شده است. شعار این آگهی "لباس‌ها مثل روز اول" بود. شرکت تاژ در حال اجرای کمپینی با موضوع پودر‌های آنزیم‌دار و شوینده پارچه خود است. برای دریافت سئوال‌هایم به سراغ پیمان فدایی‌کار مدیر تبلیغات و طراحی شرکت تاژ رفتم.

 

برای شروع از شکل‌گیری ایده این آگهی برایم بگوید؟


حدود یک‌ماه پیش از طرف گروه تاژ تصمیم به اجرای کمپینی با موضوع پودرها، به خصوص سه پودر آنزیم‌دار تاژ گرفته شد. چون رفتار مصرف‌کنندگان روی تعداد آنزیم‌ها متفاوت بود، گروه خواستار بیان هر چه بیشتر تمایز میان آنزیم‌ها شد. در نتیجه ایده‌های متفاوتی را بر اساس اینکه آیا می‌شود به طور همزمان ویژگی‌ها و مزیت‌های سه پودر آنزیم‌دار را در یک کادر آگهی تبلیغاتی نشان داد؛ بررسی کردیم. اما در عمل این موضوع امکان‌پذیر نبود. زیرا یا باید اطلاعات زیادی را در کادر به مانند کاغذ دیواری عنوان می‌کردیم و یا تصویر گواهی بیان هدف ما نبود.

 

در همین راستا از میان آنزیم‌ها، پودر 8 آنزیم را انتخاب کردیم. یکی از مزیت‌های این پودر حفظ ثبات رنگ و درخشندگی و حالت اولیه پارچه است. به همین منظور از این پودر و قابلیت آن برای انتقال پیام به مخاطب استفاده کردیم. گروه طراحی همکار با تاژ با همین ایده اتاق فکری تشکیل دادند. بازده این اتاق فکر، طراحی این آگهی بود. اینکه وقتی لباس تازه‌ای می‌خرید، با شستشوی پودر آنزیم‌دار تاژ، درخشندگی و تازگی آن حفظ می‌شود. در واقع حس نو بودن پارچه لباس حفظ خواهد شد. در نتیجه جعبه لباس تا حدودی با شکل پودر 8 آنزیم هماهنگ شد. هدف کلی این آگهی بیان این موضوع که با مصرف پودر‌های آنزیم‌دار تاژ؛ لباس‌ها مثل روز اول خواهد بود.

 

چرا در این آگهی بسته‌بندی هر سه آنزیم وجود دارد، ولی یک از بسته‌بندی‌ها جعبه لباس شده است؟


خواستار بیان اینکه تاژ در کنار 8 آنزیم، 5 آنزیم و 3 آنزیم را دارد بودیم. در واقع با این ایده، تمایز میان آنزیم‌ها را به مخاطب خود نشان دادیم. در کادر این آگهی زیر شعار آدرس وب‌سات جدید تاژ را هم آوردیم. مخاطب با مراجعه به سایت و بخش پودرهای شوینده به طور کامل متوجه تفاوت میان آنزیم‌ها خواهد شد. شعار آگهی شامل هر سه آنزیم است؛ ولی درخشندگی و حفظ تازگی لباس مختص پودر 8 آنزیم است. 3 آنزیم و 5 آنزیم قدرت لکه‌بری و حفظ ثبات رنگ را دارد. در قسمت‌هایی از طراحی این آگهی نیز مثل دکمه‌های لباس، برق خاصی را نیز ایجاد کردیم. در ترکیب 8 آنزیم نوعی درخشندگی نوری نیز وجود دارد.

 

در مورد وب‌سایت جدید تاژ (www.alwaystage.com) توضیح بفرمایید؟ نام این سایت بر چه اساسی انتخاب شده است؟


نام این وب‌سایت بر اساس، شعار همیشگی برند تاژ؛ همیشه کیفیت، همیشه تاژ انتخاب شده است. ما خواستار همراهی همیشگی شعار برند در تمامی مراحل بودیم. این سایت به تازگی راه‌اندازی شده است. از این پس در تمامی آگهی‌های مختلف تبلیغاتی و کمپین‌های تبلیغاتی آدرس این وب‌سایت درج خواهد شد. این سایت توسط گروه ارتباطات بازاریابی شرکت تاژ راه‌اندازی شده است. مجموعه مهدتاژ وب‌سایت منجسمی که تمامی اطلاعات مربوط به برند تاژ را پوشش دهد نداشت. وب‌سایتی که در مورد کلیه محصولات تاژ و برنامه ‌های آن مطالبی را به مصرف‌کننده منتقل کند وجود نداشت. البته شرکت بهداد وب‌سایتی برای خود داشت ولی در این وب‌سایت اطلاعات به روز نبود. در نتیجه تصمیم به راه‌اندازی سایتی که محصولات را به روز معرفی کند، گرفته شد. وب‌سایتی مختص برند تاژ راه‌اندازی شده است و در ادامه نیز برای سایر برند‌ها، سایت‌های مجزایی راه‌اندازی خواهد شد.

 

در طراحی چه نکاتی را در نظر گرفتید؟


ما خواستار ایجاد حس آرامش به مخاطب پس از ورود به سایت بودیم. وقتی وارد سایت می‌شوید مستقیم به موضوع شوینده‌ها اشاره نشده و با تصاویر و شعار‌های لطیفی مخاطب را به بازدید از قسمت‌های مختلف سایت دعوت می‌کند.

 

در مورد کمپین پودرهای شوینده تاژ توضیح بفرمایید؟


این کمپین شامل آگهی‌های محیطی و تلویزیونی است. آگهی تلویزیونی در مرحله آماده سازی سناریو بوده و به زودی پخش خواهد شد. هدف این کمپین بیان وجه تمایز پودر‌های آنزیم‌دار تاژ و یادآوری برند تاژ در مورد شوینده‌های پارچه بود. چندی پیش کمپینی با موضوع مایع‌های لباس‌شویی تاژ اجرا شد، حال جهت یادآوری پودرها نیز کمپینی برنامه‌ریزی شده است. ما تمایل به ارتباط دادن میان پودرها و مایع‌ها نبودیم. تبلیغات محیطی و آگهی مجلات این کمپین اجرا شده است. آگهی تلویزیونی نیز در حال تهیه است. آگهی محیطی این کمپین در تهران (بزرگراه همت غرب به شرق بر روی پل شریعتی و بزرگراه مدرس و کردستان)، شیراز، مشهد و اصفهان اکران شده است.

 

کدام آژانس تبلیغاتی در طراحی این کمپین با شرکت تاژ همکاری داشته است؟


شرکت تاژ با آژانس تبلیغاتی خاصی در طراحی این آگهی مرتبط نبوده است. گروه جوانی با شرکت جهت طراحی، همکاری کرده‌اند.گروه تاژ فقط بیلبورد‌های تبلیغاتی را از شرکت کانون ایران نوین اجاره کرده است. البته آگهی‌های پیشین تاژ توسط شرکت کانون ایران نوین طراحی می‌شد، ولی از آگهی شب یلدا به بعد توسط فردی که به صورت مشاور با شرکت تاژ همکاری می‌کند، این طراحی‌ها صورت گرفته است.

 

 

 

منبع: mbanews.ir

گزارشگر: نرگس فرجی