به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

كارت پستال‌هاي چوبي به هواپيماهاي كوچك تبديل مي‌شوند

: : :

 

 كارت پستال‌هاي چوبي به هواپيماهاي كوچك تبديل مي‌شوند

 

بازار چاپ: از Japonlar كه ادعاي اولين و تنها آژانس فعال در زمينه بازاريابي تجربي و چريكي در استانبول را دارد، خواسته شد تا يك پايگاه داده‌هاي بزرگ از آدرس ايميل افراد را براي خطوط هواپيمايي لوفت هانزا تهيه كند. انجام اين كار شايد براي برخي افراد كسل‌كننده به نظر برسد اما آژانس Japonlar همه توانش را به اتخاذ رويكردي خلاقانه اختصاص داد.

 

آن‌ها خواستند تا كاري مرتبط با يك برند در حوزه خطوط هواپيمايي انجام دهند بنابراين به فكر برگزاري كمپيني خياباني با محوريت يك كارت پستال خلاق افتادند. با درك اين موضوع كه مردم ديري است به واسطه پيشرفت‌هاي اخير در دنياي فناوري براي هم ديگر كارت پستال نمي‌فرستند، Japonlar تصميم گرفت تا كارت پستال منحصر به فردي را با قابليت تبديل به يك هواپيماي چوبي از جنس درخت كاج تهيه كند.

 

 كارت پستال‌هاي چوبي به هواپيماهاي كوچك تبديل مي‌شوند

 

سپسس آن‌ها با استخدام تيمي از مردان و زنان جوان، لباس مهمانداران خطوط هواپيمايي را به تنشان پوشانده و از آن‌ها خواستند تا اين كارت پستال‌هاي منحصر به فرد را به عنوان هديه سال نو از سوي خطوط هواپيمايي لوفت هانزا به مردم بدهند. براي دريافت هر يك از اين هواپيماهاي جذاب، شخص بايد آدرس ايميل خود را براي ثبت در پايگاه داده‌ها و كسب اطلاع از تخفيف‌ها و اخبار در آينده به مهمانداران بدهد. اين كارت پستال‌ها همچنين حاوي يك كد QR كوچك هستند كه امكان دريافت يك كوپن تخفيف در محل را به مردم مي‌دهد.

 

 كارت پستال‌هاي چوبي به هواپيماهاي كوچك تبديل مي‌شوند

 

توزيع 10 هزار كارت پستال در چند خيايان تركيه توسط اين تيم، هزاران آدرس ايميل را به پايگاه داده‌هاي خطوط هواپيمايي لوفت هانزا وارد كرد.

 

اين كمپين نشان مي‌دهد كه حتي انجام يك كار كسل‌كننده نيز با كمي كمك گرفتن از تفكر خلاق و بازاريابي چريكي مي‌تواند جالب و هيجان‌انگيز بشود.

 

  

 


 

منبع: mbanews.ir