به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

چه چیز یک آژانس تبلیغاتی را بزرگ می کند؟

: : :

 

چه چیز یک آژانس تبلیغاتی را بزرگ می کند؟

 

یك آژانس تبلیغاتی بزرگ می‌تواند به شما كمك كند تا پیام درست را به مخاطب مناسب آن برسانید.

 

برای تبلیغ نام یا محصول شركت خود شما باید یك آژانس تبلیغاتی را پیدا كنید كه بتواند به شما در دسترسی موفقیت آمیز به جامعه هدفتان كمك كند. در میان آژانس‌های تبلیغاتی مختلف، برخی شاید معتقد باشند كه هیچ تفاوتی بین شركت‌ها و مشتریان نیست. یك تحقیق كوچك، به هر حال، شما را در پیدا كردن یك آژانس تبلیغاتی بزرگ یاری می‌رساند:

 

روابط


• روابط قوی با مشتری مسیر تبدیل شدن به یك آژانس تبلیغاتی بزرگ را كوتاه می‌كند. آژانسی كه بر پایه روابطی ضعیف ساخته شد محكوم به شكست است. روابط قوی وفاداری را در پی دارد. یك مشتری وقتی با شما راحت باشد بار دیگر به سراغتان می‌آید. این واقعیت همچنین نشان می‌دهد كه یك آژانس با ارائه نتایج متقاعدكننده می‌تواند روابطی نزدیك را به وجود آورد. این یك جذابیت برای مشتریانی به شمار می‌رود كه تجربه كار با آن آژانس را حس نكرده‌اند.

 

ریشه های عمیق


• یك آژانس تبلیغاتی بزرگ در گذر زمان مقاوم عمل می‌كند. هر چه یك آژانس عمر طولانی‌تری داشته باشد، به طور كلی قوی نیز هست. مانند بسیاری از دیگر كسب و كارها، یك شركت دیرپا مشتریانی قدیمی داشته و هنوز هم مشتریان بسیار زیادی هستند كه در لیست انتظار قرار دارند. یك آژانس تبلیغاتی بزرگ می‌تواند از تجارب خود برای مقابله با چالش‌های پیش رو استفاده كند. این آژانس همچنین اعتماد و اطمینان افراد را در صنعت تبلیغات به سوی خود جلب كرده و هنگام جذب مشتریان خود كشش فراوانی دارد.

 

بازگشت سرمایه


• آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ برای حفظ سادگی و تلاش برای به حداكثر رساندن بازگشت سرمایه مشتری از هر كوششی فروگذار نمی‌كنند. برای نمونه، این نوع آژانس ها به علت تمركز بر روی كسب جایگاهی مردمی و انتقال پیام به سرتاسر جهان، در مقایسه با تلاش برای انجام تبلیغاتی فریبنده و به ظاهر زیبا، عمر طولانی تری دارند. یك آژانس بسیار خوب به آسانی با رویكرد حفظ سادگی برای جذب مشتری نهایت تلاش خود را می‌كند.

 

كوچكی و سوددهی


• هر صنعتی یك جای دنج و سود آور مخصوص به خود را دارد. ماموریت یك آژانس تبلیغاتی كشف این موضوع است كه تبلیغات مشتری باید چه بازار كوچك اما سودآوری را هدف قرار دهد. مشتری باید در صدد باشد تا چه كسانی را به سوی خود جذب كند؟ آژانس باید به شناسایی این گروه پرداخته و از فرصت فوق استفاده ببرد. برای مثال، یك رستوران شاید بخواهد كه یك گروه سنی خاص را هدف قرار دهد زیرا هیچ كسب و كار دیگر به طور خاص آن‌ها را خطاب نكرده است. یك آژانس تبلیغاتی بزرگ این موضوع را تشخیص داده و با مشتری بر سر دسترسی به این جامعه كار می‌كند.

 

 

 

منبع: mbanews.ir