به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

وقتي تیزینگ دوچرخه‌هاي نارنجي کافی نبود

: : :

 

وقتي تیزینگ دوچرخه‌هاي نارنجي کافی نبود

 

باشگاه ورزشي Orangetheory با راه‌اندازي يك كمپين چريكي براي افتتاح شعبه جديد خود در شهر گيرارد بازاريابي كرد. مديران اين باشگاه 30 دستگاه دوچرخه نارنجي را در حومه سن ديه گو در معرض عموم گذاشتند. ناديده گرفتن آن‌ها براي مردم غير ممكن بود و رنگ نارنجي آن‌ها جلب توجه مي‌كرد.

 

اگر هدف اين باشگاه جلب توجه افراد باشد، مسلما به هدف خود رسيده است. سوال اين است كه آيا آن‌ها نظر مثبت مردم را به خود جلب كرده‌اند و آيا اين موفقيت مردم را به سوي برندشان مي‌كشاند.

 

وقتي تیزینگ دوچرخه‌هاي نارنجي کافی نبود

 

اين كمپين از آن جهت يك كمپين چريكي معرفي مي‌شود كه با هدف برهم زدن نظم عمومي راه‌اندازي گرديده است. نيت آن متمايز شدن از جامعه بوده و بايد با محيط پيرامون فرق داشته باشد. دوچرخه‌هاي نارنجي به همه اين آرمان‌ها دست يافتند. به علاوه رنگ آن‌ها نيز نارنجي است.

 

به هر حال، يك كمپين چريكي این‌چنين بايد مردم را به سوي خود جذب كند. در نتيحه بايد رابطه‌اي ميان آن‌ها و برند به وجود آيد. نارنجي فضايي اسرارآميز را ساخته اما در تحريك حس كنجكاوي موفق نبود.

 

وقتي تیزینگ دوچرخه‌هاي نارنجي کافی نبود

 

جلب توجه فقط اولين گام است

 

يك دوچرخه نارنجي يك تله بزرگ بوده اما مديران باشگاه بايد به مراحل بعدي نيز مي‌انديشيدند. موضوعي كه باشگاه تناسب اندام Orangetheory متوجه آن نشد، بازه توجه كوچك مردم و بي‌صبري آن‌ها است. مردم حتي با مشاهده چند دوچرخه نيز براي پاسخ دادن به سوالات خود تحقيق نمي‌كنند. با مشاهده آن‌ها هدف از انجام چنين كاري ذهن افراد را به خود مشغول كرده اما در صورت عدم دستيابي به هر گونه پاسخ قابل قبولي، آن‌ها ديگر پي‌گير موضوع نشده و به زندگي خود ادامه مي‌دهند.

 

اين باشگاه ورزشي بايد امكان تعامل مردم با دوچرخه را فراهم مي‌كرد. به اين ترتيب مردم با جذابيت تمرين در باشگاه بدن سازي آشنا مي‌شدند. مديران باشگاه بايد از دوچرخه‌ها به عنوان دروازه‌هايي براي ورود به برند خود استفاده مي‌كردند.

 

باشگاه ورزشي Orangetheory در واقع پيشنهاد بسيار خوبي براي ارائه به مردم دارد. كاربران مي‌توانند از وسایل مختلف ورزشي استفاده كنند. هر يك از اين وسايل نمايشگرهايي براي نشان دادن ضربان قلب داشته و به اين ترتيب آموزش شخصي‌تر مي‌شود. از آن جا كه بدن انسان‌ها با يكديگر متفاوت بوده و پاسخ‌هاي مختلفي به ابزارهاي آموزشي گوناگون مي‌دهند، باشگاه ورزشي نيز مي‌تواند خود را با موثرترين شيوه ورزش براي هر فرد هماهنگ كند.

 

اين نقطه تمايز (USP) در دوچرخه‌هاي نارنجي باشگاه ورزشي Orangetheory لحاظ نشده است.

 

درس‌هايي كه از اين كمپين مي‌گيريم

 

1. با نگاهي منصفانه به باشگاه تناسب اندام Orangetheory، آن‌ها توانستند با حداقل بودجه و استفاده از نام برند خود يك تيزر تبليغاتي (این واژه فقط به آگهی های تلویزیونی گفته نشده و به هر فعالیت تبلیغاتی که در آن پیامی بسته ارائه شود، مخاطب را به ادامه کاری وادارد و یا او را در حالت انتظار برای دریافت پاسخ در زمانی دیگر قرار دهد، تیزر گفته می شود) ساده بسازند.

 

2. بازاريابان بايد به ياد داشته باشند كه يك كمپين بازاريابي موثر با تيزر تمام نمي‌شود. اگر مي‌خواهيد مردم را دست بيندازيد، ادامه كار را نيز در نظر بگيريد.

 

3. فراموش نكنيد كه در صدد فروش چه چيزي هستيد.

 

 

 

 

منبع: mbanews.ir

منبع خارجي: www.creativeguerillamarketing.com