به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

لفافهای ضد میکروب در دنیای چاپ انعطاف پذیر

: : :

 

lefafhaye_zede_mikrob_dar_donyaye_chap_enataf_pazir

 

درحالی که اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در چند سال گذشته و با مدیریت جوان و بادانش خودهمواره درپی کاهش تعرفه های واردات لفافهای انعطاف پذیر و تثبیت قیمت های آن در بازار محوری وصنعتی چاپ کشور بوده و در این میان متاسفانه همواره از سوی برخی بظاهر انسان با بظاهر رسانه شان مورد تاخت و تاز و گرافه گویی قرار گرفته ، شاهدیم که شرکت های صاحب نام درپی تغییر بنیادی در ساختار این متریال چاپی هستند.

 

به گزارش بازار چاپ، شعار توسعه صادرات غیر نفتی همواره در ایران شنیده می شود و کمتر به ریشه های آن که صنعت چاپ و بسته بندی است توجه شده است ، در حالی که مهمترین و صنعتی ترین بخش چاپ یعنی چاپخانه های فلکسو و روتوگراورهمواره با مشکل مواد اولیه که مهمترین آن فیلم و لفاف است مواجه هستند ،کشورهای دیگر درپی تغییر موازنه تولید این محصول با استفاده از تکنولوژی های نوین و بهره گیری از سایرتکنولوژی های و فنآوری ها در چاپ و بسته بندی محصولات مختلف هستند.

 

چندی است که شرکت Derprosa فیلم های ضد میکروب به بازار ارایه نموده است .این فیلم های بسته بندی دارای خاصیت ضد میکروبی تا 99.9 % بوده که در نوع خود بی نظیر است.

 

این شرکت در صنعت بسته بندی 2 نوع فیلم را مطابق مطالعات و نیاز بازار تولید می کند.نوع اول فیلم های متداولی است که برای تنقلات،نان،نان تست،شیرینی و مواد غذایی که درون کیف حمل می شود و نوع دوم فیلم هایی که حاصل تحقیق های مداوم در جهت بهبود کیفیت و افزایش ماندگاری محصولات غذایی است.

 

فیلم جدیدی که این شرکت به بازار ارائه داده ضد باکتریایی(آنتی باکتریال) است که 99.9 درصد باکتری های در تماس با غذا و بسته بندی را ازبین می برد و مخصوص بسته بندی میوه و سبزی و مواد غذایی منجمد طراحی گردیده.

 

محصول دیگری را که این شرکت مورد تحقیق و توسعه قرار داده ،فیلم های ضد مه (ضد بخار) است که مواد غذایی را می توان تا 15 روز در یخچال و فریزر ذخیره و نگهداری کرد.

 

شرکت Derprosa در سایت رسمی خود افزود: ما به طور مستمر در حال تحقیق و بررسی و ارایه دادن راه حل های نوین برای صنایع غذایی هستیم .

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامی بازار چاپ