به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تنظیمات یک ماشین برای چاپ کاغذ یا مقوا چگونه است؟

: : :

 

tanzinate_yek_mashin_baraye_chape_kaghaz_ya_moghava_chegoneh

 

یکی از بی نظیرترین مکانیک های صنعت چاپ در فضای مجازی زحمات و دانش فنی بیش از یک عمر خود را منتشر کرده است که برای جمع آوری و در اختیار گذاشتن برای جامعه بزرگ صنعت چاپ کشور بازار چاپ پیش قدم شده است.

 

تمامی ماشین های چاپ هایدلبرگ قدیمی حتی sormz برای چاپ کاغذ و مقوا تنظیمات مختلفی وجود دارد . پس از چاپ کاغذ تحریر اگر بخواهیم مقوای 300 گرمی به ضخامت 0.4 میلیمتر را چاپ کنیم علاوه بر زیر پنجه، پنجه شناور کار بایستی 0.3 میلیمتر از سینی سنجاق فاصله بیشتری بگیرد زیر پنجه پنجه واسطه بین دو برج نیز پس از شل کردن پیچ های آچار 17 خور درجه های سمت چپ و راست زیر پنجه را باید روی عدد 0.4 تنظیم کنیم تا زیر پنجه های این سیلندر 0.3 میلیمتر فاصله بیشتری از سیلندر های چاپ بگیرد تا لبه کار مقوا را دفورم نکند.


حال اگر شما هم مثل اکثریت چاپخانه ها از مکانیک خواسته بودید که به نوعی حد وسط قرار دهد تا به منظور چاپ کارهای مختلف به تنظیمات زیر پنجه دست نزنید بطور حتم تا به حال چندین بار پنجه ها را تعویض کرده اید، یا اینکه ماشین شما مقوا های بالاتر از 200 گرم را خوب چاپ می کند ولی در چاپ کاغذ های زیر 100 رم مشکل دارید.

 

ولی امروزه در ماشین های جدید به ویژه پر کار برد ترین آنها یعنی دسته چاپ sm74 سیستمی برای تنظیم زیر پنجه سیلندر های واسطه وجود ندارد و چون این دستگاه قادر به چاپ از محدوده 0.06 الی 0.6 هست منطقی است که در کارخانه زیر پنجه ها را روی کاغذ 0.3 تنظیم کرده باشند . در کتابهای سرویس که اینگونه توصیه میکند بنابراین ایده آل ترین چاپ را بایستی در محدوده 200 الی 250 گرم جستجو کنیم در این صورت تکلیف ما با دستگاه چاپی که بیش از 90 در صد از کارهایش حدود 100 گرم باشد چه باید بکنیم و یا دستگاه چاپی که اکثریت کار چاپی آن مقوا ست چگونه بایستی رفتار کرد.

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامی بازار چاپ