به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

پلیمرها باید از بسته بندی مواد غذایی کنار گذاشته شوند

: : :

 

polymerha_bayad_az_bastebandi_mavade_ghazaii_kenar_gozashte_shavand

 

استفاده از پلیمرها برای بسته بندی مواد غذایی سلامت انسان را به خطر می اندازد بنابراین باید از مواد دیگری برای این کار استفاده کرد.

 

تحقیقات انجام شده نشان می دهند پلیمرها بر اثر تنش هایی چون سرما و گرما، موادی از خود تولید می کنند که وارد دستگاه عصبی انسان می شود و می تواند آن را مختل کند.

 

برنامه نویس استاندارد های مهندسی بعد از برداشت، مهندسی صنعت بسته بندی،نانو، و لفاف های خوراکی همچنین نسبت به خطرات استفاده از ﻇﺮوف ﻳﻜﺒﺎر ﻣﺼﺮف ﭘﻠﻴﻤﺮی برای نگهداری غذاها و ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮدن ﻣﺤﺼﻮﻻت پتروشیمی برای بسته بندی در صنایع غذایی هشدار داد.

 

پس از بحث روغن پالم، باید موضوع توقف استفاده از پلیمرها در صنعت بسته بندی مطرح شود که البته وزیر بهداشت نیز نسبت به این موضوع حساسیت لازم را دارد.

 

ام اس بیماری شایعی است که مواد پلمیری مصرف شده در بسته بندی صنایع غذایی توان ایجاد آن را دارد. نفت و سایر سوخت ها و منابع زیرزمینی ما باید صرف ساخت ماشین آلات و دستگاه های صنعتی شوند نه این که در صنعت غذا و دارو از آنها استفاده شود.بهترین جایگزین برای پلیمرها در بسته بندی صنایع غذایی استفاده از موادهای سلولزی و فویل آلومینیومی است.

 

فعالیت جزیره ای و پراکنده در بسته بندی تولیدات داخلی، کشور را در این صنعت عقب نگه داشته است. این صنعت دوران جنینی خود را در ایران پشت سرمی گذارد.توجه به این خوشه و رسیدن به اهداف آن بسته بندی کشور را متحول خواهد ساخت.باید حلقه های مفقوده صنعت را به هم پیوند داد.

 

بسته بندی امروز دیگر تنها یک لایه حفاظتی و پوششی برای کالاها به شمار نمی رود بلکه از آن به عنوان فروشنده خاموش و یک عامل مهم در بازاریابی و جذب مشتری یاد می شود.

 

باید تمامی فعالان بخش بسته بندی گردهم جمع شوند تا بتوان مشکلات این صنعت را حل کرد و زمینه تقویت حضور تولیدات ایرانی در بازارهای جهانی را فراهم آورد.

 

 

 

منبع: papna.ir

 

 

 

گروه تلگرامي بازار چاپ