به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF)

: : :
نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF)
 

مشخصات نمایشگاه

عنوان نمایشگاه: نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF)
تاریخ شروع: 28 مهر 1395
تاریخ پایان: 02 آبان 1395
برگزارکننده: -
تلفن: -
همراه: -
فکس: -
ایمیل: -
وب سایت: www.buchmesse.de
آدرس برگزار کننده: فرانکفورت , آلمان - نمایشگاه فرانکفورت
شهر محل برگزاری نمایشگاه: فرانکفورت , آلمان
محل برگزاری نمایشگاه: نمایشگاه فرانکفورت
آدرس محل برگزاری نمایشگاه: فرانکفورت , آلمان - نمایشگاه فرانکفورت
بازدید: 930
توضیحات مربوط به نمایشگاه

نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF) بزگترین نمایشگاه کتاب جهان براساس شمار ناشران حضور یافته و نیز تعداد بازدید کنندگان است. نمایندگانی از شرکت های نشر کتاب و چند رسانه ای از تمام دنیا به نمایشگاه کتاب فرانکفورت می آیند تا درباره حقوق بین المللی چاپ کتاب و هزینه های صدور مجوز (در زمینه کتاب) مذاکره کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت یک رویداد بازاریابی مهم برای رونق کتاب ها و نیز برای تسهیل مذاکره درباره فروش بین المللی و حقوق صدور مجوز می باشد. نمایشگاه کتاب فرانکفورت منشأ نورآوری های دیگری است که بدون این رویداد نمی توانستند وجود داشته باشد؛ این نوآوری ها پیوند نزدیکی با اهداف و ساختار مدیریتی نمایشگاه کتاب فرانکفورت دارند . 7000 غرفه دار از بیش از 100 کشور و یش از 286000 بازدید کننده در مدت 5 روز در این رویداد شرکت می کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان مهم ترین نمایشگاه کتاب در دنیا، برای معاملات و تجارت بین المللی در نظر گرفته شده است.

 

موضوعات اصلی نمایشگاه کتاب و نشریات آلمان 2016:

 

آسیا:

نمایشگاه انتشارات کتاب فرانکفورت فرصت های فراوانی را در اختیار بازارهای آسیایی قرار می دهد. در سال 2014، مجموع 453 غرفه دار آسیایی در فرانکفورت حضور یافتند. هر سال، 644 نماینده، در کانون نمایندگان و طلایه داران ادبی (Literary Agents & Scouts Centre) حقوق و مجوز ها را خرید و فروش می کنند. حدود 10000 بازدید کننده نمایشگاه کتاب فرانکفورت از آسیا هستند.

 

چهار دلیل برای آنکه ناشران آسیائی باید به این نمایشگاه بیایند:

- 7100 غرفه دار بین المللی و 270000 بازدید کننده منتظرند تا با شما کار کنند.

- 9000 روزنامه نگار بین المللی، هر ساله گزارش و اخبار نمایشگاه را پوشش می دهند.

- حقوق خود را در کانون نمایندگاه و طلایه داران ادبی می فروشید، که بزرگترین کانون حقوقی در دنیا است.

- بازدیدتان از نمایشگاه را، با خرید یک بلیط باشگاه کسب و کار، برای شرکت در کنفرانس ها و سمینار ها، ارتقا می دهید.

 

کودکان:

بخش کودکان رنگارنگ، هیجان انگیز و یک باید برای هر کسی است که درگیر حوزه کتاب کودکان است و یا به آن علاقه دارد. سمینارها و رویدادهای شبکه ای، در طول کل این پنج روز چشم اندازی راجع به "آینده خواندن"، روند کتاب کودکان در کشورهای دیگر و موارد بیشتر، ارائه می دهند. در این بخش با ناشران کتاب کودکان، نمایندگان، تامین کنندگان خدمات دیجیتالی، تصویر ساز ها، مولفان و بقیه دیدار می کنید.

 

آموزش:

نمایشگاه چاپ کتاب فرانکفورت یک جایگاه بین المللی مهم برای رسانه آموزشی همه کودکان می باشد: بیش از 900 ناشر، تولید کننده تکنولوژی، تامین کننده خدمات و دیگر بازیگران زمینه آموزش اینجا جمع شده اند تا کسب و کار کنند، ارتباط ایجاد نمایند، و گرایش های تازه در رویداد های چاپی در طی روز های نمایشگاه را به دست آورند.

 

علم:

همه درباره پیشرفت صحبت می کنند-غرفه داران به طور واقعی آن را نشان می دهند! این بخش، خانه اطلاعات تخصصی، انتشار علم و آموزش می باشد. این بخش مکانی برای گفتمان درباره انتشار و ارتباط دانش و اطلاعات - هم امروز و هم در آینده - است. تکنولوژی ها و جایگاه هایی که اینجا به کار گرفته شدند، پیشگام در دنیای چاپ دیجیتال و مدل های ارتباطی کارشان هستند. با این حال این کلاس درس، در حال تجربه یک انقلاب است و به شدت در حال دیجیتالی شدن است.

 

حقوق و مجوزها:

تجارت از حقوقی، خرید عناوین برای ترجمه، صدور مجوز آثار برای اقتباس های کتاب صوتی و امثال آن – این فعالیت ها کسب و کار های اصلی شرکت کنندگان نمایشگاه کتاب فرانکفورت را سر و سامان می دهد. کسب و کار محتوائی در نمایشگاه مجوز کتاب آلمان، به شکلی فزاینده بر ارزش افزوده بر پایه دیدگاه های میانی به محتوا، پروژه ها و کاراکتر های کتاب و نیز صدور مجوز برندها و کاراکترها، هم در دنیای نشر کتاب و هم بیرون آن، متمرکز شده است.

 

خود ناشری (Self-publishing):

مولفان مستقل و شرکت های خود ناشر برای یک برنامه یک روزه به فرصت ها و پیشرفت های تازه برای خود ناشرها دعوت شده اند. خود ناشری، در سراسر دنیا، به یک انجمن قوی و زنده تبدیل شده است. در سه سال اخیر، این برای مولفان مستقل و شرکت های خود ناشر به یک سنت تبدیل شده است که اینجا با هم دیدار کنند. در سال 2014، مولفانی از بیش از 30 کشور حضور یافتند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.buchmesse.de مراجعه کنید.