به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

حرکت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در راستای حمایت از کالای داخلی

: : :

 

 

حرکت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در راستای حمایت از کالای داخلی

 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق سعی دارد گامهای بلندی در راستای مقاوم سازی اقتصاد با حمایت از کالاهای ساخت ایران برمی دارد.

 

به گزارش بازار چاپ ، در سال حمایت از کالای ایرانی ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران نمایشگاه با برنامه ریزی، تحلیل و بررسی دقیق بازار تمام تلاش خود را برای شکوفایی و ایجاد بسترمناسب اشتغالزایی و حمایت از کالای ایرانی در آوردگاه تخصصی نمایشگاه بین المللی تهران بکار می گیرد.

 

در همین راستا تشکلها و اتحادیه ها دست در دست هم همانند دوره موفق پیش با اتحادی بی مانند برند نمایشگاهی با ربع قرن قدمت را یاری خواهند نمود تا رونق کسب و کار در این صنعت مهم و استراتژیک بیش از پیش برای فعالین و دست اندرکاران مهیا گردد.

 

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران با همکاری اتحادیه لیتوگراف تهران، چاپخانه داران تهران، صحاف تهران، صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران و انجمن مدیران کارتن و ورق و... در پی ایجاد نشاط اقتصادی و تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی 22 الی 25 آذر ماه برپا خواهد شد.

 

برنامه ریزی و هدفگذاری دست اندرکاران و مدیران تشکلها بی شک ماحصل بزرگی برای صنعتگران این بخش بهمراه خواهد داشت. بنا به گفته روابط عمومی ستاد برگزاری پیش ثبت نام این نمایشگاه بزودی از مسیرهای اپلیکشین، سایت و فضای مجازی اطلاع رسانی و آغاز خواهد شد ، با توجه به اولویت پیش ثبت نام مراحل پایانی و جانمایی غرفه گذاران صورت خواهد گرفت.

 

 

 

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1397