به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

صدای شکستن قیمت‌ها در بازار کاغذ

: : :

 

 صدای شکستن قیمت کاغذ این کالای استراتژیک سرانجام به گوش رسید.

 

sedaye_shekastane_gheymat_ha_dar_bazare_kaghaz_91

 

به گزارش فارس، پس از مدتها که بازار کاغذ شاهد سیر نزولی قیمت بود به یک‌باره قیمت‌ها شکست و تا مرز 74 هزار تومان پایین آمد.


البته چند روز پیش داریوش رضوانی مسئول کارگروه حل مشکل کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از عرضه کاغذ 62 هزار تومانی توسط اتحادیه ناشران داده و عنوان کرده بود: اتحادیه ناشران و کتابفروشان اعلام کرده کاغذ با قیمت 62 هزار تومان برای تمام ناشران به اندازه نیاز بزودی عرضه می‌کند.


این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر این مهم که ما کشوری هستیم که منابع مورد نیاز برای تولید کاغذ داریم، خاطرنشان کرد: راهکار اساسی در مسئله کاغذ همان است که مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب امسال اعلام کردند، ایشان طی بازدید خود فرمودند کاغذ کالای اساسی و استراتژیک است و باید در آن به مرز خودکفایی برسیم؛ کارخانه‌هایی را داریم که به روز نشده‌اند، کارخانه کاغذسازی مازندران اعلام کرد به جای واردات کاغذ 20 میلیارد تومان در اختیار ما قرار دهید تا سالی 85 هزار تن کاغذ تحویل دهیم.


به گفته مسئول کارگروه حل مشکل کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصرف کاغذ تحریر  در کشور 180 هزار تن است، که اگر کارخانه‌ها به روز شوند این اتفاق می‌افتد چون باگاس و نیشکر را در جنوب کشورمان داریم و می‌توانیم در جهت درست از آنها بهره‌ بریم.


رضوانی درباره توزیع کاغذ ابراز داشت: اتحادیه ناشرین به عنوان موسسه غیر دولتی با هماهنگی‌های خود که هیچ ارتباطی به ارشاد ندارد کاغذ را وارد و به واردکنندگان و توزیع‌کنندگان کمک می‌کند؛ آنها اعلام کرده‌اند کاغذ 70 گرمی 100 در 70 را 62 هزار تومان از 15 روز آینده توزیع می‌کنیم. چه ناشران عضو و چه غیر عضو می‌توانند از این کاغذ استفاده کنند.

 

gheymate_kaghaz_2

 

منبع: فارس

تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1391