به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برپایی پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۱۹

: : :

 

 

برپایی پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۱۹

 

پنجمین پاویون صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۱۹ یک فرصت مهم و استراتژیک صادراتی

 

به گزارش بازار چاپ ، نمایندگان چاپ و بسته‌بندی ایران با محوریت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ کشور در قالب پاویون چاپ جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی شرکت می‌کنند،‌ این نمایشگاه 26 تا 29 فروردین ماه سال آینده در دبی برگزار می‌شود.


ابوالفضل ایمنی؛ مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اعلام این خبر، عنوان کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و کشورهای زیادی در آن شرکت می‌کنند و حدود ١٠٠ کشور از سراسر در این نمایشگاه حضور دارند.


وی ادامه داد: ایران در این نمایشگاه بیش از 360 متر فضا در اختیار دارد و تاکنون جمعی از فعالان صنعت چاپ کشور برای حضور در این رویداد ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.


ایمنی با بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امارات اعلام کرده که فضای این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است، گفت: ایران تا کنون چهار پاویون موفق داشته که دریچه موفقی برای صادرات بخش چاپ و بسته بندی از این مسیر مهیا شده است و اهمیت این نمایشگاه برای ایران حضور پایون ملی صنعت چاپ و بسته‌بندی به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ است.


 وی تاکید کرد: این نمایشگاه هردوسال یکبار توسط شرکت تارسوس در شهر دبی برگزار می‌شود و ایران برای پنجمین دوره متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تاکنون اعلام کرده که بیش از۶۰ درصد فضای نمایشگاه تاکنون واگذارشده است.


ایمنی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ایران برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی، عنوان کرد: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برنامه مدونی برای حضور ملی در دستورکار خود قرار داده و نگاه ویژه ای به این آوردگاه مهم اقصادی دارد و شرکت‌های معتبری چون زیراکس، کانن، وینسک، فرین‌پگس، هایدلبرگ گالوس، کونیکا مینولتا، نیلپیترو... در این نمایشگاه حضور دارند.


به گفته وی، هر سال بیش از 250 غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود و علاوه بر حضور شرکت‌های معتبر و بزرگ خارجی، بازدیدکنندگانی از کشورهای اروپایی و آسیایی از جدیدترین و به‌روزترین دستاوردهای حوزه‌های مختلف چاپ بازدید می‌کنند.

 

 

 

منبع: بازار چاپ

 

 


گروه تلگرامي بازار چاپ

تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مهر 1397