به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

احتمال برگزار نشدن نمایشگاه گاه شمار ایرانی در سال جاری

: : :

 

رئیس نمایشگاه «گاه‌شمار ایرانی» با اعلام برگزار نشدن این نمایشگاه به دلیل تداخل با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در اواخر آذر، حتی از احتمال برگزار نشدن آن تا پایان امسال به دلیل کاهش قابل توجه سفارشات در زمینه تقویم و سررسید خبر داد.

 

ehtemale_bargozar_nashodane_namayeshgahe_gah_shomare_irani_91


جلال ذکایی در گفتگو با مهر، با اشاره به برخی مشکلات نمایشگاه مذکور گفت: دیروز اعلام شد که نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اواخر آذر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه سال گذشته نمایشگاه تقویم و سررسید از برگزاری این نمایشگاه تاثیر منفی گرفت، تصمیمی به برگزاری نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی در آن ایام نداریم.


وی تاکید کرد: با اینکه نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی فراخوانی برای ثبت نام از شرکت کنندگان نداده و در واقع وارد فاز اجرایی خود نشده، برگزار نشدن نمایشگاه را در این ایام به اطلاع برخی از شرکت کنندگان دوره‌های قبل رساندیم.


رئیس این نمایشگاه گفت: سال گذشته هم نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی قرار بود شهریور ماه برگزار شود و به همین خاطر ما برای برگزاری نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی در اواخر آذر برنامه‌ریزی کردیم، اما به یک باره مسئولان نمایشگاه چاپ تصمیم گرفتند آن را در همین ایام برگزار کنند.


ذکایی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی برخلاف نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از یارانه‌های دولتی استفاده نمی‌کند و حامی مالی هم ندارد، طبیعتاً رقابت نابرابری شکل می‌گیرد و لذا ضرورتی نمی‌بینیم نمایشگاه را در همزمان یا در زمانی نزدیک به آن برگزار کنیم.


وی همچنین به مشکلات تولید در حوزه تقویم و سررسید اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام تولیدکنندگان این حوزه شمارگان تقویم و سررسید به طور قابل توجهی کاهش یافته و از سوی دیگر سفارش‌دهندگان هم سفارش‌های خود را کاهش داده‌اند و این حوزه از تولید وضعیت چندان مطلوبی ندارد.


رئیس نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی با بیان اینکه «احتمال برگزار نشدن دوره سوم این نمایشگاه در سال جاری وجود دارد» در عین حال گفت: اگر برخی از این مشکلات برطرف شود، این احتمال هم هست که دوره سوم نمایشگاه را در بهمن‌ماه برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1391