به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

شهرک چاپ و نشر قم بیش از 3000 شغل ایجاد می کند

: : :

 

 شهرک چاپ و نشر قم بیش از 3000 شغل ایجاد می کند

 

حدود 150 واحد صنعت چاپ و نشر در شهرک صنعتی چاپ و نشر قم فعال می شوند / واگذاری زمین ها به واحدهای متقاضی ادامه دارد/فاز دوم شهرک صنعت چاپ و نشر قم، به زودی ایجاد می شود.


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قم، گفت: با توجه به فعالیت 150 واحد صنعتی در شهرک صنعتی چاپ و نشر قم که از قبل پیش بینی شده، پیش بینی می کنیم که بیش از 3 هزار نفر در این واحدهای صنعتی مشغول کار شوند.

 

جعفر فرشچی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و نشر در قم، در خصوص میزان نیروی انسانی به کار گرفته شده در آن، اظهار داشت: در شهرک صنعتی چاپ و نشر، چاپخانه های بزرگ و متوسطی وجود دارند و قطعا هر کدام از آن ها به نوبه خود، می توانند در ایجاد اشتغال مردم، اثر گذار باشند.

 

وی افزود: اگر چه برآورد نهایی در این خصوص مشخص نیست، اما طبق همان بررسی های اولیه، به نظر می رسد، به طور میانگین، سهم هر واحد صنعتی در شهرک صنعت چاپ و نشر قم در ایجاد اشتغال، 20 نفر است که با توجه به فعالیت 150 واحد صنعتی در این شهرک که از قبل پیش بینی شده، حدود بیش از 3 هزار نفر خواهد شد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قم، در خصوص آخرین وضعیت شهرک صنعتی چاپ و نشر نیز گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای مرتبط با صنعت چاپ و نشر استان، در این شهرک مستقر شده و البته در حال حاضر نیز واگذاری زمین ها به متقاضیان ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: پیش بینی می کنیم با روند فعلی، تقاضاهای واگذاری زمین به واحدهای صنعتی مرتبط با صنعت چاپ و نشر، بیش از زمین های موجود باشد و به همین دلیل به زودی فاز دوم شهرک صنعتی چاپ و نشر به زودی ایجاد شود.

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 آذر 1391