به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ارایه دستاوردهای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران

: : :

 

ارایه دستاوردهای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران

 

نایب‌رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از حضور این اتحادیه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی خبر داد و گفت: این اتحادیه با هدف اعلام آمادگی و همکاری با سایر اتحادیه‌ها و ارگان‌های مرتبط با صنعت چاپ و همچنین برای ارایه دستاوردهای خود در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

 

بابک عابدینی در این باره اظهار کرد: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برای سومین‌بار است که در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی شرکت می‌کند. این اتحادیه در یک غرفه به معرفی فعالیت‌های خود خواهد پرداخت.

 

نایب‌رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران ادامه داد: تشریح برنامه‌های آینده اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از دیگر اهداف این اتحادیه برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی به شمار می‌آید. همچنین این اتحادیه در نمایشگاه مذکور به پذیرش اعضای جدید اقدام خواهد کرد.

 

وی افزود: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی با هدف بهبود صادرات صنعت چاپ، پذیرای پیشنهادهای علاقه‌مندان به این صنعت است. این اتحادیه به‌یقین از پیشنهادهای ارایه شده در راستای کمک به اهداف صادراتی فعالان صنعت چاپ استفاده می‌کند.

 

عابدینی برپایی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی چاپ ایران را مفید ارزیابی کرد و گفت: تاکنون در این نمایشگاه با وجود بین‌المللی بودن، شاهد حضور تعداد اندکی از شرکت‌کنندگان خارجی بودیم. بنابراین، ضرورت دارد تا با هدف آشنایی با فناوری‌های صنعت چاپ و سرمایه‌گذاری هوشمند و هدفمند در این حوزه و همچنین برای معرفی صنعت چاپ ایران به متقاضیان خارجی، زمینه‌های حضور هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان خارجی را در این نمایشگاه فراهم کنیم.

 

وی در پایان گفت: متقاضیان حضور در پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی 2013 دبی نیز می‌توانند برای ثبت‌نام و رزرو غرفه، اطلاعات لازم را از غرفه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران مستقر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی دریافت کنند.

 

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی چهارشنبه (29 آذر) در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 آذر 1391