به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برای آینده Polo ، ایده بدهید!

: : :

 

برای آینده Polo ، ایده بدهید!

 

امروز زمان آن فرا رسیده تا شما برای لباس نسل فردا تصمیم بگیرید. Lacoste جامعه جهانی طرفداران برند را دعوت به تفکر درباره آینده polo کرده و از آنها می خواهد تا از 12 دسامبر ایده‌های خود را در وب‌سایت اختصاصی www.lacoste-future.com مطرح کنند.

 

این برند قول داده که جدیدترین و مبتکرانه‌ترین ایده‌ها توسط یک هنرمند، تحقق یافته و سپس به طور آنلاین نمایش داده شوند. برای الهام بخشیدن به ذهن‌های خلاق، این برند یک فیلم ویدیویی با عنوان "Polo of the Future" را منتشر کرده که توسط آژانس تبلیغاتی MNSTR توسعه یافته است. در این فیلم، یک گروه از جوانان فرانسوی دیزاین و رنگ پیراهن‌های خود را تغییر داده و کروکودیل منحصر به فرد Lacoste فقط با یک تماس به دیگران علامت می‌دهد. در ادامه این سمبل به آسانی از پیراهن‌های آستین کوتاه به پیراهن‌های آستین بلند حرکت کرده و از پیراهن‌های چند رنگ به پیراهن‌های تک رنگ منتقل می‌شود.

 

برای آینده Polo ، ایده بدهید!

 

در این فیلم ویدیویی، تمرکز بر روی پیراهن‌های polo است که رنگ آنها تغییر یافته و در تن افراد کوتاه‌تر می‌شوند، اما ایده‌های طرفداران حتما نباید محدود به این تم گردد.

 

این پروژه جدید که ذهن خیال‌انگیز موسس برند، رنه لاکوست را مورد تقدیر قرار می‌دهد، از او به عنوان کسی یاد کرده که پیراهن‌های polo را 80 سال پیش در سال 1933 روانه بازار کرد. با این فیلم ویدیویی جدید، Lacoste گرایش خود به پیشرفت و تولید لباس‌های الکترونیکی را نشان می‌دهد که برای مثال می توان به تی‌شرت‌های OS شرکت Ballantine و پلیور ویدیویی Marcy's اشاره نمود.

 

برای آینده Polo ، ایده بدهید!

 

 

منبع: mbanews.ir

تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1391