به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ظرفیت ۱/۵ میلیون تنی تولید کاغذ

: : :

 

ظرفیت ۱/۵ میلیون تنی تولید کاغذ

 

سیدامیر حسینی با اشاره به این‌که هیچ سازوکاری برای جمع‌آوری کاغذ باطله در کشور حاکم نیست، افزود: با توجه به کمبود منابع جنگلی در کشور، سرمایه‌گذاری در حوزه تولید کاغذ از کاغذهای باطله کاملا احساس می‌شود.

 

دبیر سمپوزیوم تخصصی صنعت کاغذ، کارتن و مقوا همچنین با اشاره به این‌که ارتباط مناسبی بین صنعت کاغذ و دانشگاه وجود ندارد، گفت:‌ فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ابتدا توان کار در کارخانه‌ها را ندارند و کارخانه‌ها نیز عنوان می‌کنند که نمی‌خواهند برای فارغ‌التحصیلان کارگاه آموزشی برگزار کنند.

 

همچنین دبیر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن با انتقاد از اختصاص نیافتن یک درصد از درآمد شرکت‌های دولتی به تحقیقات و پژوهش گفت: سهم صنعت و معدن از تولید ناخالص داخلی کشور به ۴۰ درصد می‌رسد، اما این بخش تاثیرگذار سهم چندانی از بودجه‌های تحقیقاتی دولتی ندارد. به گفته حمید طاهباز توکلی، در حال حاضر در بازار دیگر محصولات تعیین‌کننده نیستند و حتی برندها هم آنقدر زیاد شده‌اند که قدرت تاثیرگذاری خود را تا حدودی از دست داده‌اند که این نوع‌آوری در کسب و کار روی انتخاب مشتریان تاثیر می‌گذارد.

 

توکلی با اشاره به این‌که طرحی درباره پذیرفته شدن بخشی از هزینه‌های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی به عنوان مالیات پرداختی آنها در مجلس مطرح شده است، افزود: ‌در صورت تصویب این طرح، تحول بزرگی در تحقیقات صنعتی در کشور رخ خواهد داد.

 

 

منبع: خبرگزاری پاپنا

تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1391