به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

"علی‌بابا" بالاتر از "آمازون" و "ebay"

: : :

 

وب‌سایت تجارت الکترونیک علی‌بابا بزرگترین وب‌سایت مبادله‌ای کالای جهان شد.

 

علی‌بابا با تجارت کالای ناخالص مبادله شده (GMV/Gross Merchandise Volume) به ارزش 157 میلیارد دلار، بزرگترین سایت تجارت الکترونیک جهان در سال 2012شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، این رقم بالاتر از مجموع ارزش مبادلات آمازون و سایت ebay امریکا است که توسط این سایت چینی در سال 2012 بین کاربران مبادله شده است.

 

"علی‌بابا" بالاتر از "آمازون" و "ebay"

 

جک ما مدیر علی‌بابا در این باره گفت فقط دو کمپانی در طول تاریخ توانسته اند به چنین رکورد تاریخی و حجم مبادله ای برسند: یکی وال مارت در امریکا و دیگر علی‌بابا در چین.

 

علی‌بابا در یکی از روزهای امسال رکورد معامله یک روز به میزان 3 میلیارد دلار را شکست. (گفتنی است نقل و انتقالات مالی در علی‌بابا توسط کمپانی و سیستم موسوم به Alipay صورت می گیرد که 700 میلیون کاربر از سراسر دنیا کارتهای اعتباری خود را روی ان به ثبت رسانده اند)

 

کمپانی علی‌بابا ظرف 4 سال اخیر و با متمول شدن طبقه متوسط چینی کاملا متحول شده است و بزرگترین هاب تجارت الکترونیک چینی ها با دنیای خارج شده است. بر اساس آمار 5 درصد از خرده فروشی های کل چین از طریق سایت علی‌بابا انجام می شود و به همین خاطر جک ما می گوید قطعا حجم مبادلات علی‌بابا در سال آینده میلادی از کل سایتهای تجارت الکترونیک امریکا پیشی خواهد گرفت. میزان بسته های جابجا شده در سال 2012 به 12 میلیون بسته کالا رسید که حدودا 60 درصد از این مبادلات در داخل چین صورت گرفته است.

 

کارشناسان پیش بینی کرده اند که در سال 2017 میزان GMV سایت علی‌بابا به 471 میلیارد دلار می رسد که از رقم فروش وال مارت (444 میلیارد دلار) فراتر رود. فروش سالانه آمازون بین 50 تا 60 میلیارد دلار (فروش فصلی به طور متوسط 13 تا 15 میلیارددلار) بوده است. هر چند تجارت الکترونیک در امریکا متفاوت از چین است اما ذکر این نکته لازم است که مثلا یاهو 23 درصد از سهام علی‌بابا را در اختیار دارد.

 

 

 

منبع: خبرآنلاین

تاریخ انتشار: يكشنبه, 26 آذر 1391