به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

صنعت چاپ در اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی نقش مهمی دارد

: : :

 

اسماعیلی: صنعت چاپ در اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی نقش مهمی دارد

 

علی اسماعیلی به نقش صنعت چاپ و بسته‌بندی به عنوان یکی از صنایع کلیدی کشور اشاره کرد و گفت: این صنعت نقش فراوانی در اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی داشته و خواهد داشت.

 

به گزارش بازار چاپ، مشکلات، مسایل، چالش ها و تنگناهای پیش روی صنعت چاپ کشور با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تنی چند از نمایندگان کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ ظهر روز یکشنبه هفدهم دی ماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی و رییس شورای سیاستگذاری صنعت چاپ ضمن خیر مقدم به حاضرین و ابراز خرسندی بابت برگزاری این گونه جلسات خواستار تداوم و ایجاد ارتباطی قوی و مستمر بین نمایندگان مجلس و دولت و بدنه صنعت چاپ شد.

 

اسماعیلی گفت: صنعت چاپ و بسته بندی به عنوان یکی از صنایع کلیدی در کشور که با بسیاری از صنایع و یا حتی بهتر می‌توان گفت که با همه صنایع فعال موجود در کشور در ارتباط است، نقش فراوانی در اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیر نفتی داشته و خواهد داشت.

 

وی افزود: از منظر فرهنگی نیز این صنعت، یکی از زیر ساخت‌های اصلی و کلیدی ارتقای سطح دانایی و افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی افراد به شمار می‌آید.

 

رییس شورای سیاستگذاری صنعت چاپ افزود: ترسیم چشم انداز، مأموریت‌ها، اهداف راهبردی، ارزش‌های صنعت چاپ و استراتژی‌های بلند و کوتاه مدت این صنعت نه تنها مسیر آینده این صنعت را روشن و شفاف می‌کند، بلکه بسترهای لازم را برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیر دولتی و ایجاد هم افزایی لازم در اصحاب صنعت چاپ برای رسیدن به وضع مطلوب و در نهایت تحقق اهداف و مزیات مهم مقام معظم رهبری در سند چشم انداز 1404 را فراهم می‌کند.

 

بنابر این گزارش؛ در این جلسه همچنین عمده مسایل و مشکلات پیش روی صنعت چاپ از سوی اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ مطرح شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در این جلسه قول مساعدت و پیگیری درباره مطالبات و درخواست‌های آنها را دادند.

 

عباس صلاحی (نماینده تفرش)، حسین آذین (نماینده رفسنجان)،حجه الاسلام محمدرضا امیری (نماینده کهنوج)، ابوالقاسم جراره (نماینده بندر عباس،قشم،ابو موسی)، محمدعلی اسفنانی (نماینده فریدون شهر اصفهان)، محسن صرامی (نماینده خمینی شهر اصفهان)، سید باقر حسینی ( نماینده زابل)، حسین فتاحی، رحیم زارع (نماینده آباده)، محمدرضا پور ابراهیمی(نایب رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده کرمان) و ارسلان فتحی پور (رییس کمیسیون اقتصادی مجلس) نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در این جلسه بودند.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 دی 1391