به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ثبت سفارش واردات حلب بسته بندی روغن با ارز آزاد و مبادله‌ای

: : :

 

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: ثبت سفارش برای واردات ورق حلب بسته‌بندی روغن نباتی با استفاده از ارز مبادله‌ای و آزاد در حال انجام است. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ابوالحسن خلیلی اظهار داشت: برای تأمین حلب مورد نیاز جهت بسته‌بندی روغن‌نباتی، ثبت سفارش با ارز آزاد یا مبادله‌ای توسط شرکت‌ها در حال انجام است و بخشی از نیاز صنعت روغن نیز از طریق فولاد مبارکه تأمین می‌شود.  وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه میزان ورق حلب توسط تولیدکنندگان روغن وارد شده است؟ گفت: آماری از اینکه چه میزان ورق حلب توسط شرکتها وارد شده است، ندارم.  خلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آماری از وضعیت و میزان واردات حلب توسط شرکت‌های روغن‌نباتی ندارم ولی روغن در بسته‌‌بندی حلب یا گالن در حال تولید است.  بر اساس این گزارش چندی قبل قیمت حلب ۵ کیلویی روغن در بازار تا بیش از ۲۲ هزار و پانصد تومان افزایش یافت که کمبود و گرانی این محصول ناشی از مشکل تامین مواد اولیه از جمله حلب بسته‌بندی که محصولی وارداتی است اعلام شد.

 

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: ثبت سفارش برای واردات ورق حلب بسته‌بندی روغن نباتی با استفاده از ارز مبادله‌ای و آزاد در حال انجام است.

 

ابوالحسن خلیلی اظهار داشت: برای تأمین حلب مورد نیاز جهت بسته‌بندی روغن‌نباتی، ثبت سفارش با ارز آزاد یا مبادله‌ای توسط شرکت‌ها در حال انجام است و بخشی از نیاز صنعت روغن نیز از طریق فولاد مبارکه تأمین می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه میزان ورق حلب توسط تولیدکنندگان روغن وارد شده است؟ گفت: آماری از اینکه چه میزان ورق حلب توسط شرکتها وارد شده است، ندارم.

 

خلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آماری از وضعیت و میزان واردات حلب توسط شرکت‌های روغن‌نباتی ندارم ولی روغن در بسته‌‌بندی حلب یا گالن در حال تولید است.

 

بر اساس این گزارش چندی قبل قیمت حلب ۵ کیلویی روغن در بازار تا بیش از ۲۲ هزار و پانصد تومان افزایش یافت که کمبود و گرانی این محصول ناشی از مشکل تامین مواد اولیه از جمله حلب بسته‌بندی که محصولی وارداتی است اعلام شد.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 دی 1391