به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

افراش: دلیل برکناری‌ام به تخلفات دفتر امور چاپ مربوط نیست

: : :

 

افراش: دلیل برکناری‌ام به تخلفات دفتر امور چاپ مربوط نیست

 

مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دلیل برکناری‌ام از این سمت تنها به فرا رسیدن پایان خدمت اداری و بازنشستگی‌ام مربوط می‌شود.

 

افراش، مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره دلیل برکناری‌اش از این سمت، بیان داشت: دلیل این برکناری پایان طول خدمت اداری بنده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

 

وی اضافه کرد: از چندی پیش به دنبال کارهای بازنشستگی‌ام بودم به همین منظور پیگیر انتخاب فرد جدید برای دفتر امور چاپ وزارت ارشاد بودیم که به لطف خدا این مهم محقق شد.

 

افراش ادامه داد: معتقدم انتخاب «احمد علمشاهی» به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را باید به فال نیک گرفت و بنده هم طبق صلاحدید دوستان در خدمت این مجموعه خواهم بود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از بازنشستگی باز هم با وزارت ارشاد به همکاری خواهید پرداخت، گفت: بالاخره بنده یک خدمتگزار کوچک در مجموعه خادمان کشور هستم؛ قاعدتاً در حوزه صنعت چاپ اگر از دستمان کاری و یا کمکی برآید با افتخار دریغ نخواهیم کرد و در خدمت مجموعه خواهم بود.

 

افراش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این برکناری به تخلفات اخیر این دفتر مربوط نمی‌شود، بیان کرد: خیر، برکناری‌ام تنها به بازنشستگی بنده مربوط می‌شود نه تخلفات.

 

مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند پیگیری تخلفات پیش آمده در این دفتر، اظهار داشت: این مباحث، مسائل حاشیه‌ای به شمار می‌روند که اکنون صلاح نیست به آن ورود یافت چراکه باید به آینده با نگاه امیدوارنه، نگریست.

 

وی اضافه کرد: از چنده ماه گذشته تاکنون مقدمات بسیار خوبی برای ارتقای صنعت چاپ فراهم شده است که امیداوریم با پیگیری توافقات انجام شده شاهد حل مشکلات این صنعت در کشور باشیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 دی 1391