به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

برکنار نشدم/ مسئولیت کارگروه کاغذ به «همایون امیرزاده» محول شد

: : :

 

برکنار نشدم/ مسئولیت کارگروه کاغذ به «همایون امیرزاده» محول شد

 

داریوش رضوانی با رد برکناری خود، گفت: ما معتقد نیستیم فردی که در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند استعفا بدهد، درخواست بنده این بود با توجه به اینکه در تعاونی مسئولیت دارم اجازه داده شود مأمور شوم.

 

به گزارش بازار چاپ داریوش رضوانی که تا روز گذشته به عنوان مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد فعالیت می‌کرد و شامگاه گذشته این مسئولیت را به همایون امیرزاده واگذار کرد،در این باره اظهار داشت: حدود 4 ماه پیش مدیرعاملی شرکت تعاونی مسکن وزارت ارشاد به بنده محول شد، از همان زمان، تعاونی نامه‌ای به اداره کل امور اداری وزارتخانه نوشت تا بنده و رئیس هیات مدیره به آنجا مامور شویم، نامه به سرپرست معاونت فرهنگی ارائه شد از این رو پس از صحبت با آقای اسماعیلی ایشان ابتدا مخالفت کرد، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم تا زمانیکه که فردی را معرفی نکنند فعالیت را دنبال کنیم.

 

رضوانی متذکر شد، در راستای این مسئله با آقای همایون امیرزاده صحبت کردیم و او پذیرفت.

 

وی در پاسخ به اینکه انتخاب آقای امیرزاده به پیشنهاد شما صورت گرفت، ابراز داشت: خیر، اما ما هم کمک کردیم، چرا که او از دوستان قدیمی ماست که از امروز فعالیت خود را در سمت «مشاور اجرایی» آغاز می‌کند.

 

وی در پاسخ به اینکه پس از این تغییر و تحولات «مسئول کارگروه کاغذ» چه فردی خواهد بود، بیان کرد: همه موضوعات و امور به حوزه آقای امیرزاده محول می‌شود و مسئول کارگروه از این پس هم ایشان است.

 

رضوانی ادامه داد: بنده نیروی معاونت فرهنگی هستم که به تعاونی مسکن مامور شده‌ام، قرار است در آنجا مستقر شوم. با توجه به تراکم فعالیت‌های این شرکت تعاونی که شامل چندین پروژه مسکن مهر در کرج و مهرشهر و برخی دیگر از شهرهای پیرامون تهران و نیز استان البرز است، این تصمیم اخذ شد.

 

وی به نامه سرپرست معاونت فرهنگی که در راستای این تغییرات نوشته شده اشاره و عنوان کرد: در این نامه آقای اسماعیلی قید فرموده‌اند که علی‌رغم میل باطنی اینجانب بنا به درخواست تعاونی با درخواست ماموریت ایشان موافقت می‌شود بر این اساس برکناری در کار نبوده است.

 

رضوانی با رد برکناری خود، اضافه کرد: ما معتقد نیستیم فردی که در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند استعفا بدهد، درخواست بنده این بود با توجه به اینکه در تعاونی مسئولیت دارم اجازه داده شود مامور شوم.

 

این مقام مسئول پیرامون این سوال که آقای امیرزاده با موضوع کاغذ و کارگروه آشنایی دارد، افزود: آقای امیرزاده از مدیران با سابقه‌ای است که با امور کارگروه کاغذ آشناست، حکم او امروز ابلاغ می‌شود.

 

رضوانی پیش از این به یکی از رسانه‌ها گفته بود؛ امیدوارم با استعفای بنده موافقت شود تا بتوانم قدمی برای حل مشکل مسکن کارکنان عزیز وزارت ارشاد بردارم.

 

گفتنی است، شامگاه گذشته همایون امیرزاده جایگزین داریوش رضوانی در مشاور اجرایی معاونت فرهنگی شد.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: يكشنبه, 24 دی 1391