به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

مسائل و مشکلات چاپ و نشر خراسان رضوی بررسی شد

: : :

 

مسائل و مشکلات چاپ و نشر خراسان رضوی بررسی شد

 

نشست مشترک سرپرست معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد و اعضای اتحادیه های چاپ ونشر استان خراسان رضوی با بررسی مسائل و مشکلات چاپ ونشر این استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از اخبار چاپ، محمد جلال مدیر شانه چی، مدیر امور چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی یا اعلام این خبر افزود: در این نشست صمیمانه که جمعی از چاپخانه داران ،ناشران و اعضای اتحادیه های چاپ ونشر استانی حضور داشتند علی اسماعیلی با اشاره به جایگاه استان خراسان در حوزه فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی و پایتختی معنوی کشور ، خواستار ارتقاء جایگاه این صنعت در استان و کشور شد.

 

وی گفت: سرپرست معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد همسایگی استان خراسان رضوی با کشورهای آسیای میانه و حضور بیش از میلیون ها زائر حرم رضوی را از مزیت های این استان دانست و آمادگی معاونت امور فرهنگی برای کمک به ارتقاء و رفع مشکلات صنعت چاپ ونشر استان را اعلام کرد.

 

تاکید بر بحث آموزش و به صورت ویژه آموزش های تخصصی از دیگر تاکیدات سرپرست معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد بود که به گفته مدیر شانه چی از سوی علی اسماعیلی مطرح شد.

 

پیش از سخنان اسماعیلی ، علی مغانی ، رییس اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی و رییس شرکت تعاونی ناشران خراسان گزارشی از وضعیت چاپ ونش راستان ارائه کردند.

 

همچنین برخی از مدیران چاپ و نشراستان مسائل ودیدگاه های خود را مطرح کردند.

 

پس از سخنان مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، مراسم معارفه معاونان فرهنگی وهنری استان با حضور سرپرست معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد برگزار شد.

 

پس از انتصاب سید سعید سرابی به عنوان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، سید حمید طباطبایی و حسین مسگرانی به عنوان معاونان امور هنری وفرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شدند.

 

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1391