به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تشکیل جلسه کارگروه کاغذ با مدیریت امیرزاده

: : :

 

تشکیل جلسه کارگروه کاغذ با مدیریت امیرزاده

 

مشاور امور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه کارگروه کاغذ در آینده نزدیک خبرداد و گفت: بزودی جمعی از مدیران استانی و ستادی در قالب یک شورای مشورتی و برنامه‌ریزی کار خود را آغاز می‌کنند.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از پاپنا، همایون امیرزاده مشاور امور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برپایی جلسات کارگروه کاغذ، تشکیل اتاق فکر و تبیین وظایف خود مواردی را مطرح کرد.

 

برنامه محوری نخستین گام/ کار را در حوزه آمار از امروز آغاز کردیم

امیرزاده ضمن اشاره به نگاه تکلیف‌گرایانه به مسئولیت اظهار داشت: نخستین موضوعی که باید دنبال کنیم، تقویت برنامه محوری است تا این نوع نگاه بر نگاه اجرایی غلبه پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: این کار مستلزم این است که بتوانیم با مجموعه‌های فکری خارج از سازمان، از توان و نیروهایی داخلی که تجربه‌های مفیدی هستند استفاده کنیم و اجازه ندهیم رسوب شوند، در حال حاضر در این حوزه افراد دغدغه‌مندی هستند که همواره نگاه برنامه‌ای دارند، از همین امروز در حوزه آمار کار خود را آغاز کردیم و با مجموعه‌ای از عناصر فکری که می‌توانند برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی را احصا کنند مشورت کردیم تا بتوانیم برنامه محوری را در راستای کیفی بخشی به برنامه‌ها اجرایی کنیم، و هم اینکه بتوانیم نظرات افرادی که خارج از سیستم اداری، مجموعه‌ها، تشکل‌ها و شوراهایی که بازوهای فکری معاونت هستند اخذ و بر این اساس آنها حرکت کنیم.

 

آغاز به کار شورای مشورتی مدیران استانی و ستادی

به گفته وی، بزودی جمعی از مدیران استانی و ستادی در قالب یک شورای مشورتی و شورای برنامه‌ریزی، در راستای فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها کار خود را آغاز می‌کنند؛ در این شورا مهمترین مطلب این است که بر اساس یک نگاه برنامه‌ای و با محوریت کیفی بخشی به فعالیت‌ها و دغدغه‌های استان به عنوان نیروهای صف و مجموعه‌ای از مدیران ستادی این دغدغه‌ها را بشنویم و بر اساس آن برنامه‌های سال 1392 را تنظیم کنیم.

 

امیرزاده خاطرنشان کرد: در این زمینه مکانیزمی هم طراحی شده و انشالله به محض به نتیجه رسیدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

هماهنگی میان مشاور اجرایی و سرپرست معاونت فرهنگی

مشاور امور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بین معاونت اجرایی و معاونت فرهنگی ارتباط مستمر وجود نداشته باشد کارها دچار مشکل می‌شود، ما با شناخت این موضوع و هماهنگی‌های موجود در این زمینه دچار مشکل نخواهیم شد، مجموعه فعالیت‌هایی که سرپرست معاونت فرهنگی محول کرده‌اند نشان از آن دارد که تمام موارد تکلیف شده و بنده نیز موظف به پیگیری هستم.

 

رایزنی‌های اولیه برای تشکیل اتاق فکر صورت گرفته است

وی درباره تشکیل اتاق فکر اضافه کرد: در حال حاضر انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف، شورای برنامه‌ریزی استان‌ها جزایری هستند که به لحاظ فکری به ما کمک می‌کنند، باید اجماع این نظرات را داشته باشیم، از سویی افرادی در خارج از مجموعه هستند که شاید ارتباط سیستماتیک با ما نداشته باشند، اما دارای تجربیات ارزشمندی در دوره‌های مختلف هستند، رایزنی‌های اولیه برای تشکیل اتاق فکر صورت گرفته و مقدمات کار آماده شده است، چرا که ضرورت دارد در مجموعه عظیمی چون معاونت فرهنگی، با حضور کاربران متعدد اجمال نظرات را در قالب اتاق فکر جمع‌وجور داشته باشیم، از این منظر موارد را پیگیری کرده و از همه دوستان هم کمک می‌طلبیم.

 

جلسه کارگروه کاغذ بزودی برگزار می‌شود/ در حال بررسی موارد هستم

امیرزاده ضمن اشاره به تشکیل جلسه در راستای کارگروه کاغذ متذکر شد: علاقه‌مندی رسانه‌ها به این موضوع نشان از آن دارد که ما در این زمینه مشکل داریم. کاغذ را یک موضوع فرابخشی می‌دانیم از این رو از دولت هم افرادی باید در کنار ما قرار گیرند تا امور را بهتر پیگیری کنیم، در حال مصوباتی هستم که از قبل وجود داشته و در پی آن نظراتی که اخیرا از حوزه‌های مختلف در خصوص کارگروه کاغذ احصا شده را بررسی می‌کنم، تلاش می‌کنیم با توجه به نزدیکی نمایشگاه کتاب به موازات مباحث و مسئولیت‌های محوله بتوانیم در اولین فرصت و در آینده نزدیک جلسات کارگروه کاغذ را برگزار کینم.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 دی 1391