به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بین 60 تا 70 درصد تبلیغات کالاهای خارجی کاهش یافته است

: : :

 

بین 60 تا 70 درصد تبلیغات کالاهای خارجی کاهش یافته است

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بین 60 تا 70 درصد تبلیغات کالاهای خارجی کاهش یافته است که این موضوع رضایت کارگروه فرهنگ عمومی را در پی داشته است.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از خبرنگار مهر، محمدجواد شوشتری در نشست خبری روز یکشنبه در سازمان زیباسازی شهر تهران درباره شرکت‌های تبلیغاتی گفت: شرکت‌ها باید براساس مجوز وزارت ارشاد تبلیغ کنند و ما واسطه برای واگذاری کالا هستیم.

 

شوشتری درباره تبلیغات خارجی گفت: بین 60 تا 70 درصد تبلیغات کالاهای خارجی کاهش یافته است که این موضوع رضایت کارگروه فرهنگ عمومی را در پی داشته است. منتظریم سایرین کمک کنند که شرکت‌های داخلی در این امر فعال‌تر شوند. در هر صورت در قراردادهای جدید اشاره شده است که مجوزها حتماً باید از سوی وزارت ارشاد داده شود.

 

وی در ادامه این نشست درباره برچسبهای تبلیغاتی روی درب منازل بیان کرد: این موضوعی است که هماهنگی سایر ارگان‌ها را نیز می طلبد به عنوان مثال نیروی انتظامی باید بگوید چه کسی به آن شرکت‌ها اجازه داده شماره تلفن روی برچسب بزنند و بدون اینکه شغلی داشته باشند وارد خانه های مردم شوند. مجامع فقهی نیز باید بگویند آیا آنها جزو صنفی هستند یا خیر. مردم نیز می بایست در مواجهه با این موضع شکایت کنند. در هر صورت 2500 پرونده باز در این زمینه داریم که در قوه قضائیه به آن رسیدگی می شود. منتهی جریمه این کار برای شرکت‌های ثبت شده 5 میلیون تومان و قطع کردن شماره تلفن آنهاست که این جریمه ها بازدارنده نیست.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره ساماندهی تبلیغات شهری نیز گفت: تبلیغات تجاری خارجی بسیار کم شده است و تلویزیون‌های شهری با وجود این که با مشکلات اقتصادی روبرو شده است در 8 نقطه شهر از جمله میدان امام حسین(ع) نصب خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 بهمن 1391