به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

رشته دانشگاهی مدیریت نشر راه‌اندازی می‌شود

: : :

 

رشته دانشگاهی مدیریت نشر راه‌اندازی می‌شود

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از تشکیل کارگروهی برای راه‌اندازی رشته دانشگاهی «مدیریت نشر» در دانشگاه تهران خبر داد.

 

محمود آموزگار در این باره به خبرنگار مهر گفت: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مذاکراتی را با دانشگاه تهران برای ایجاد یک رشته دانشگاهی با عنوان «مدیریت نشر» آغاز کرده است.

 

وی افزود: نشر در کشور ما با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد و با توجه به این موضوع، اتحادیه ناشران معتقد است به منظور رفع این فاصله‌ها و برطرف کردن خلاء موجود و رسیدن به اندازه‌هایی که در حوزه بین‌الملل مطرح است، ناگزیر هستیم که آموزش‌های لازم را در این زمینه طراحی و ایجاد کنیم.

 

آموزگار اضافه کرد: بخشی از این آموزش‌ها در کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان در دست انجام است اما همانطور که در عناوین شیوه‌ها و دوره‌های برگزار شده مشخص است، اینها عمدتاً آموزش وضعیت موجود است در حالی که خود نشر نیازمند این است که موضوعاتی را به بحث آموزش اضافه و همکاران ما را کمک کند که به مواردی که مغفول بوده، توجه کنند.

 

دبیر اتحادیه ناشران همچنین گفت: امیدوارم با تاسیس این رشته دانشگاهی، در آینده نه چندان دور ناشران ما بتوانند شرایط حضور در مجامع و بازارهای بین‌المللی را پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: کارگروهی برای تدوین رشته «مدیریت نشر» تشکیل شده که سرفصل‌ها و موضوعات آن را تدوین کنند و انشاءالله بتوان با استفاده از تجارب علمی استادان دانشگاه در حوزه‌های مرتبط با نشر، وضعیت نشر کشور را بهبود بخشید.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: شنبه, 07 بهمن 1391