به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ضرب الاجل برای شهرک چاپ قم

: : :

 

ضرب الاجل برای شهرک چاپ قم

 

در حالیکه به نظر می رسد اتحادیه چاپخانه داران تهران به خواب زمستانی رفته است، با وجود مشکلات موجود در صنعت چاپ اتحادیه های شهرستانها بیشتر تکاپو دارند ؛ در همین راستا عضو هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم گفت: با وجود مشکلات اقتصادی روند رو به رشد صنعت چاپ و نشر قم همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شهاب‌الدین عربستانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: برخی از ناشران مطرح تهران در هشتمین نمایشگاه کتاب قم شرکت کرده و موجب رونق بیشتر این مکان فرهنگی شده‌اند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه قم قطب فرهنگی جهان اسلام به شمار می‌رود و از نظر نشر مکتب تشیع مرکزیت دارد با وجود تمام مشکلات اقتصادی صنعت چاپ و نشر آن فعال بوده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حرکت می‌کند.

 

عضو هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم با بیان اینکه وضعیت چاپ و نشر قم نسبت به سال‌های گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جهان و ایران مقداری افت داشته است گفت: با این وجود روند رو به جلوی این صنعت همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: حجم تولید کتاب در قم فراتر از نیاز استان بوده و تأثیر آن در نمایشگاه هشتم دیده می‌شود به طوری که مشکلات اقتصادی نتوانسته‌اند تأثیر چندانی بر این نمایشگاه داشته باشند.

 

عربستانی در خصوص شهرک چاپ و نشر قم بیان داشت: هنوز واگذاری واحدها در این شهرک صورت نگرفته اما شرکت شهرک‌های صنعتی و استانداری قم ضرب‌الاجلی را برای این مسئله تعیین کرده‌اند و چاپخانه‌داران نیز در حال رایزنی برای استفاده از تسهیلات بیشتر هستند.

 

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1391