به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

توضیحات کتابخانه مجلس درباره انتقال موزه چاپ

: : :

 

توضیحات کتابخانه مجلس درباره انتقال موزه چاپ

 

مالکیت موزه چاپ کتابخانه مجلس محفوظ است و طبق تفاهم‌نامه با کتابخانه ملی به منظور یکجا شدن و حفظ و نگهداری وسایل این نقل و انتقال صورت گرفته است.

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حسین صفی‌یاری مدیر روابط عمومی کتابخانه، ‌موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی درباره انتشار اخباری مبنی بر انتقال موزه صنعت چاپ ایران اظهار داشت: موزه چاپ سال گذشته تعدادی دستگاه‌ چاپ، عکس‌برداری، برش، صحافی و دیگر دستگاه‌های متنوع مربوط به صنعت چاپ، متعلق به قرن هجدهم و پس از آن را گردآوری کرد.

 

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت فضا در کتابخانه مجلس نتوانسته‌ایم برخی دستگاه‌هایی را که در این رابطه تهیه شده، وارد موزه کنیم و از این رو با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مذاکراتی شده بود تا با همکاری این وزارتخانه، مکان مناسبی را برای این امر فراهم و اشیاء موزه به آنجا منتقل شود؛ ما وسایل را فعلا در انبار نگه داشتیم تا فضای لازم پیدا شود، تا اینکه مدیر جدید کتابخانه مجلس تفاهم‌نامه‌ای را با کتابخانه ملی امضا کردند.

 

مدیر روابط عمومی کتابخانه، ‌موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از وسایل موزه چاپ در حیاط کتابخانه دپو شده بود و بخشی هم در انباری در خارج از شهر تهران نگه‌داری می‌َشدند که هم در معرض دید عموم نبودند و هم اینکه ممکن بود این وسایل از بین برود، از اینرو وسایل موزه چاپ در فضایی به صورت یکجا قرار گرفتند.

 

وی افزود: مالکیت وسایل موزه چاپ برای کتابخانه مجلس محفوظ است و با مدیریت اسماعیل دمیرچی فعال خواهد بود و به صورت شورایی اداره خواهد شد.

 

در همین راستا سایت رسمی کتابخانه مجلس نوشت :


چرا تصمیم به جابجایی موزه تاریخ صنعت چاپ گرفته شد؟

دعوت از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای بازدید از محل فعلی موزه چاپ.

ضمن دعوت از خبرنگاران محترم برای بازدید از وضعیت فعلی موزه صنعت چاپ، از نزدیک در جریان کم و کیف انتقال آن به ساختمان قدیم کتابخانه ملی در خیابان سی تیر قرار بگیرند.

خبرنگاران محترم می‌توانند جهت بازدید و مصاحبه با مسئولین و کارکنان کتابخانه مجلس در خصوص این اقدام با شماره تماس 33130919 و نمابر 33130920 روابط عمومی این کتابخانه هماهنگی فرمایند.

روابط عمومی و اموربین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

 

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 بهمن 1391