به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره مسابقات چاپ خراسان رضوی

: : :

 

تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره مسابقات چاپ خراسان رضوی

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از اخبار چاپ، اولین دوره از مسابقات چاپ خراسان رضوی پنجشنبه (17 اسفند) این هفته در شهر مشهد برگزار می شود و داوری آثار رسیده سه شنبه و چهارشنبه صورت می گیرد.

 

رضا رضایی، رییس هیات داوران مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ کشور به اخبار چاپ گفت: در نخستین دوره از مسابقات تخصصی صنعت چاپ خراسان رضوی بیش از900 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و هیات داورانی متشکل از داوران کشوری و فعالان چاپ و بسته بندی خراسان رضوی سه شنبه و چهارشنبه (15 و16 اسفند) به داوری این آثار می پردازند.

 

به گفته رضایی برترین های چاپ و بسته بندی نخستین مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ خراسان رضوی پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر می شوند.

 

رضایی گفت: براساس برنامه ریزی های اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی سه اثر به صورت ویژه تقدیر می شوند و به آثار برتر تندیس و لوح اهدا می شود.

 

به گفنه رییس هیات داوران مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ کشور این آثار در بخش های افست، مدیریت پروژه های چاپی ، پیش از چاپ و پس از چاپ داوری می شوند.

 

رضایی با اشاره به حضور 40 نفر از اساتید برجسته دانشگاه، خبرگان و صاحبنظران حوزه های چاپ و بسته بندی در گروه داوری مسابقات تخصصی در سطح کشوری و مسابقات استان های قم، قزوین و خراسان رضوی گفت: حضور و همکاری افتخاری این جمع صمیمی و پر تلاش و داوری خالصانه جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

 

نخستین مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ استان خراسان رضوی در حالی برگزار می شود که برای نخستین بار به سه اثر به صورت ویژه با اهدای سه سکه هر کدام 40 گرم طلا، نقره و برنز تقدیر می شود.

 

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 فروردين 1392