به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

منطقه ویژه اقتصادی صنعت چاپ راه اندازی می شود

: : :

 

منطقه ویژه اقتصادی صنعت چاپ راه اندازی می شود

 

مشاور مدیر کل دفتر امور چاپ از راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی صنعت چاپ به عنوان یکی از راه های برون رفت این صنعت از مشکلات اقتصادی خبر داد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر ، احمد مرادی، مشاور ارشد مدیرکل دفتر امور چاپ از برخی برنامه‌های در دست اجرای این دفتر در حوزه چاپ خبر داد و تاکید کرد: یکی از راهبردهای اساسی صنعت چاپ که متاسفانه مغفول واقع شده، بحث اقتصاد صنعت چاپ است.

 

مرادی ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم سهم اقتصادی صنعت چاپ را افزایش دهیم و این صنعت را به جایگاه اصلی خودش نزدیک کنیم، برنامه‌هایی را در دستور کار داریم که بخشی از آنها کوتاه مدت، بخشی میان مدت و بخشی بلندمدت است.

 

وی افزود: از جمله برنامه‌های بلندمدت ما در این زمینه، راه‌اندازی و تاسیس منطقه اقتصادی ویژه صنعت چاپ است که مذاکرات مقدماتی هم در این زمینه صورت گرفته و پیش بینی می‌شود بسترها و زمینه‌های ایجاد این منطقه اقصادی ویژه در آینده نه چندان دور فراهم شود.

 

مشاور ارشد مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تاسیس این منطقه اقتصادی ویژه کلیه سفارش‌هایی که در زمینه‌های مربوط به چاپ اعم از محصولات و فرآوردهای چاپی از کشورهای مختلف گرفته می‌شود، در این منطقه و در داخل کشور تولید خواهد شد.

 

مرادی درباره مکان ساخت منطقه اقتصادی ویژه صنعت چاپ هم گفت: قبلاً یک مکان یابی در نزدیکی فرودگاه پیام (جاده کرج) انجام شده بود که این به نتیجه نرسید و پروسه مکان یابی مربوط به این منطقه اقتصادی ویژه در حال حاضر شروع شده و به هر نقطه مطلوب که قابلیت ساخت و تاسیس این منطقه را داشته باشد، برسیم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاري مهر

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 فروردين 1392