به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تعلیق فعالیت شهرک چاپ قم

: : :

 

تعلیق فعالیت شهرک چاپ قم

 

رییس شورای عالی صنعت چاپ استان قم گفت: واگذاری زمین‌های شهرک چاپ و نشر استان قم با گذشت یک سال از تعیین زمین و تخفیف 20 درصدی استاندار قم هنوز نامشخص است.

 

جهانگیر رضایی به ایبنا گفت: تعیین مکان احداث شهرک چاپ و نشر در سال 90 به تصویب رسید اما به دلیل گرانی زمین، چاپخانه‌داران قمی برای حضور در شهرک بی‌تمایل بودند.

 

وی افزود: به همین دلیل استاندار قم 20 درصد در بهای زمین به چاپخانه‌داران تخفیف داد و بهای هر متر زمین از 60 هزار تومان به 48 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

 

رضایی با بیان این‌که در این شرایط اعضا برای حضور در شهرک آماده شدند، گفت: مجوز انتقال صنوف به شهرک‌های صنعتی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد و پس از آن زمانی که اعضا برای انعقاد قرارداد به شرکت شهرک‌های صنعتی رفتند، آن‌ها اعلام کردند که تخفیف 20 درصدی امکان ندارد.

 

رضایی اظهار کرد: این شرکت اعلام کرد که فقط 10 درصد می‌توانیم تخفیف دهیم و بیشتر از آن منوط به اجازه وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از بهمن ماه سال گذشته نیز تاکنون منتظر اعلام نتیجه و پاسخ وزارتخانه هستیم ولی هنوز اعلام نشده است.

 

به گفته رضایی حضور در شهرک چاپ و نشر تا حدودی معلق باقی مانده است و امیدواری برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر حل شدن مشکلات وجود دارد.

 

رضایی افزود: شهرک چاپ و نشر قم در زمینی به وسعت 200 هکتار زمین ساخته می‌شود که از این میزان، 60 هکتار برای بخش صنعتی در نظر گرفته شده است و بقیه آن به خیابان‌سازی و... تعلق دارد.

 

رییس شورای عالی صنعت چاپ استان قم گفت: تاکنون 210 نفر از اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای حضور در شهرک چاپ و نشر قم اعلام آمادگی کرده‌اند!

 

 

 

 

منبع: ایبنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1392