به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

دو کتاب جدید با موضوع چاپ در راه انتشار

: : :

 

دو کتاب جدید با موضوع چاپ در راه انتشار

 

دو کتاب تخصصی حوزه چاپ با نام‌های «افست رول» و «واژه‌نامه تخصصی چاپ» اردیبهشت‌ماه امسال از سوی انتشارات کساکاوش بر ویترین کتابفروشی‌ها می‌نشیند.

 

مدیرمسوول انتشارات «کساکاوش» با اعلام این خبر به ایبنا گفت: پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد حمید زوزنی، فارغ‌التحصیل رشته چاپ در قالب کتاب با عنوان افست رول گردآوری شده است.

 

سیامک دری افزود: این موسسه در تلاش است با جمع‌آوری پایان‌نامه‌های دانشجویی ارزشمند در حوزه چاپ، زمینه چاپ این آثار را فراهم کند.

 

وی با اشاره به مباحث این کتاب توضیح داد: در این کتاب ساختار ماشین‌آلات چاپ رول برای استفاده دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه چاپ به صورت کامل شرح داده شده است.

 

دری اظهار کرد: مشخصات فیزیکی و کارکرد ماشین‌آلات و تجهیزات افست رول که بیشتر در حوزه کتاب کاربرد دارند در این کتاب معرفی شده‌اند.

 

وی همچنین درباره ویژگی‌های این کتاب توضیح داد: تاکنون کتابی با این موضوع منتشر نشده است و با توجه به این‌که ماشین‌های افست رول معمولا سفارشی ساخته می‌شوند، می‌تواند برای اعضا کاربردی باشد.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود از انتشار واژه‌نامه تخصصی چاپ خبر داد و گفت: این کتاب با همکاری دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت کیفیت چاپ و با هدف تجمیع و گردآوری واژه‌نامه‌ای تخصصی تدوین شده است.

 

دری توضیح داد: یکی از دستاوردهای این کنفرانس تجمیع مجموعه‌ای از واژگان تخصصی چاپ توسط گروه‌ها و کارشناسان تخصصی حوزه‌‌های مختلف تهیه و در قالب یک واژه‌نامه کاربردی مدون شد.

 

مدیرمسوول انتشارات کساکاوش با بیان این‌که مجموعه‌ای از لغات کاربردی و تخصصی جدید چاپ در این کتاب ارایه می‌شود گفت: اگر چه قبلا چند کتاب درباره واژه‌نامه چاپ منتشر شده بود اما این کتاب به عنوان مکمل آثار منتشر شده به شمار می‌آیند.

 

وی افزود: در این کتاب مباحث متعددی درباره چاپ دیجیتیال، مدیریت رنگ، چاپ افست، فلکسو، گراور، چاپ امنیتی و صحافی ارایه شده است.

 

به گفته دری، این کتاب‌ها اکنون در مرحله ویرایش فنی قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود اردیبهشت‌ماه منتشر شوند.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1392