به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

ترکیه می‌تواند مشکلات بسته بندی صنایع دستی ایران را حل می‌کند

: : :

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در اصفهان، محور توسعه استان در سال‌های آینده گردشگری خواهد بود.

 

ترکیه می‌تواند مشکلات بسته بندی صنایع دستی ایران را حل می‌کند

 

به گزارش بازار چاپ ، احمدرضا مولایی در نشست توسعه روابط اقتصادی میان ایران و ترکیه اظهارکرد: به دلیل تبلیغات نادرستی که رسانه‌های غربی درباره ایران انجام داده‌اند در سالهای اخیر برای جذب گردشگر با مشکل مواجه شده‌ایم ولی با توجه به شرایطی که دولت ایجاد کرده این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

 

وی اصفهان را نگین کشور در حوزه های میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی دانست و اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی از 20 اثری که در کل کشور به ثبت جهانی رسیده‌اند، شش اثر آن متعلق به اصفهان است.

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه یک هزار و 800 اثر تاریخی با پشوانه 7 هزار ساله در اصفهان به ثبت ملی رسیده است، افزود: در صنایع دستی 800 رشته فعال و 12 هزار کارگاه تولیدی در استان وجود دارد که درپنج سال گذشته، 103 اثردر حوزه صنایع دستی از سازمان یونسکو نشان اصالت دریافت کرده‌اند.

 

مولایی حوزه گردشگری در استان را دارای اقلیمی چهار فصل توصیف کرد که از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است و گفت: تاکنون هیچ از پتانسیل‌های این حوزه عملیاتی نشده و فرصت بکری برای سرمایه گذار در استان فراهم است.

 

وی گفت: استان اصفهان برنامه ریزی‌های لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیازدر زمینه های حمل ونقل، اقامت و ترانسفر انجام داده است که در آینده به نتیجه خواهد رسید.

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان در مورد تسهیلات ارایه شده به سرمایه گذاران اظهار کرد: در حوزه ساخت هتل به ویژه هتل‌های چهار وپنج ستاره، زمین به قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گیرد و در حوزه سرمایه گذاری،60 تا 70 درصد هزینه‌ها از طریق منابع بانکی تامین اعتبار می‌شود.

 

مولایی افزود: دولت به منظور ایجاد مناطق نمونه گردشگری در سایر شهرستان‌های استان زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه اصفهان در سال گذشته با جذب پنج میلون نفر گردشگر داخلی رتبه دوم را در میان سایر استان‌ها کسب کرده است،‌ ادامه داد: با توجه به آمارهای ارایه شده توسط سازمان جهانگردی جهانی، ایران ارزان‌ترین کشور برای گردشگران است که این امر فرصت مناسب سرمایه گذاری را در اختیار فعالان این صنعت قرار می‌دهد.

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان با بیان اینکه افزایش قیمت ارز فرصت مناسبی برای صادرات صنایع دستی ایجاد کرده است، گفت: در این حوزه از نظر بسته بندی و ارتباط با سایر کشورها دچار مشکل هستیم که کشور ترکیه می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

 

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: شنبه, 01 تیر 1392