به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

حضور چاپخانه ها در شهرک چاپ با کاهش هزینه ها برابر خواد بود

: : :

 

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی معتقد است، با آغاز فعالیت شهرک چاپ و نشر مشهد، بسیاری از هزینه‌های جانبی و حاشیه‌ای چاپخانه‌داران و مشتریان آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

 

به گزارش بازار چاپ ، علی مغانی به ایبنا عنوان کرد: زمانی که همه امکانات در یک مکان تجمیع شده باشد، ناشران به عنوان یکی از مشتریان خدمات چاپی دیگر با مشکلات عدیده هزینه‌های حمل‌ و نقل و مسافت‌های طولانی بین لیتوگرافی، چاپخانه یا صحافی‌ها روبه‌رو نخواهند شد.

 

حضور چاپخانه ها در شهرک چاپ با کاهش هزینه ها برابر خواد بود

 

وی افزود: با آغاز فعالیت شهرک چاپ و نشر، خدماتی که اکنون به صورت پراکنده در سطح استان یا شهر مشهد قرار دارند در یک مکان قرار می‌گیرند. همچنین شهرک چاپ و نشر موجب ایجاد اشتغال پایدار و تأثیرات مثبت در این حوزه می‌شود.

 

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی با بیان این‌که شهرک صنعتی طوس میزبان چاپخانه‌داران و ناشران خواهد بود، ادامه داد: فعالیت‌های صنعتی به صورت متمرکز در قالب شهرک‌های صنعتی و با کارکرد صنعتی، همچنین احداث شهرک چاپ و نشر موجب گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان می‌شود.

 

وی با اشاره به مساحت 30 هکتاری این شهرک، اظهار کرد: دسترسی آسان مردم به این صنوف، اشتغال‌زایی و پویایی اقتصاد فرهنگ و سایر مسایل ترافیکی و زیست محیطی از پیامدهای مثبت این شهرک به شمار می‌آید.

 

به گفته مغانی، شهرک چاپ و نشر می‌تواند نیازهای تخصصی مشتریان صنعت چاپ را در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف برآورده و فضایی حرفه‌ای برای آنان ایجاد کند.

 

وی از ایجاد حس رقابت به عنوان یکی دیگر از فواید راه‌اندازی این شهرک نام برد و گفت: تجمیع فعالان یک صنف در نقطه‌ای مشترک سبب افزایش کیفیت کالا و محصولات چاپی در شرق کشور به عنوان قطب صنعت کشورهای خاورمیانه می‌شود.

 

مغانی با بیان این‌که ۸۵ واحد چاپي و ۷۵ واحد انتشاراتي براي حضور در اين شهرک ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: استان خراسان با بهره‌مندی از صنعت چاپ و نشر قوی و پایدار به عنوان یکی دیگر از قطب‌های مهم صنعت در کشور به شمار می‌آید.

 

شهرک چاپ و نشر مشهد در شهرک صنعتی طوس در حاشیه شهر مشهد قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: شنبه, 01 تیر 1392