به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

تینای‌تهرانی: حمایت از صنعت چاپ با تسهیلات بانکی امکان‌پذیر است

: : :

 

مصطفی تینای‌تهرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: صنعت چاپ کشور برای همگام شدن با تکنولوژی نیازمند سرمایه‌های عظیم اقتصادی است که با توجه به رکود کاری در برخی بخش‌های موجود این نقدینگی به شدت کاهش یافته است.

 

تینای‌تهرانی: حمایت از صنعت چاپ با تسهیلات بانکی امکان‌پذیر است

 

نایب رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران افزود: یکی از مشکلاتی که صنعت چاپ کشور از آن رنج می‌برد، نبود تسهیلات لازم مالی است که فعالیت آنان را سخت و مشکل کرده است. اعطای وام‌های کم‌بهره به چاپخانه‌هایی که مشکلات مالی و اعتباری دارند، می‌تواند موجب رشد و ارتقای این صنعت شود.

 

وی همچنین اظهار کرد: برای این‌که صنعت چاپ کشور اوج گرفته و از مشکلات موجود فاصله گیرد، باید زیرساخت‌های لازم این صنعت شامل کاهش تعرفه‌های گمرکی و معافیت‌های مالیاتی به درستی اجرایی شوند.

 

نایب رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با بیان این‌که جایگاه صنعت چاپ باید به مسوولان فرهنگی و صنعتی کشور شناسانده شود، گفت: صنعت چاپ به حدی گسترده و فراگیر است که پیشنهاد تاسیس یک وزارتخانه مجزا برای آن دور از ذهن نیست و این شایستگی را نیز دارد.

 

به گفته تهرانی، دولت جدید می‌تواند با حمایت از فعالان بخش خصوصی در این صنعت، زمینه‌های بالندگی چاپ را در کشور فراهم کند و زیرساخت‌های توسعه ملی را به وجود آورد.

 

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی، یادآور شد: مفاد اصل 44 قانون اساسی می‌تواند در تمام زمینه‌ها و صنعت چاپ اجرایی شود، زیرا بخش خصوصی صنعت چاپ این شایستگی و توانایی را دارد که در سطح منطقه و همسایگان خود حرف اول را در چاپ کتاب بزند.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

تاریخ انتشار: شنبه, 01 تیر 1392