به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

جنگل‌های مازندران از غرب استان تا کیاسر در اختیار چوب و کاغذ قرار دارد

: : :

 

جنگل‌های مازندران از غرب استان تا کیاسر در اختیار چوب و کاغذ قرار دارد

 

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به اقدامات این واحد تولیدی در جنگل‌های شمال اشاره کرد و گفت: جنگل‌های مازندران از غرب استان تا کیاسر در اختیار چوب و کاغذ قرار دارد که برای این راه جنگلی یک‌هزار و 200 کیلومتر جاده ایجاد شد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، ابوالفضل روغنی گلپایگانی در بازدید استاندار مازندران به مناسبت هوای پاک از این واحد تولیدی، اظهار داشت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگترین واحد تولید کننده کاغذ مشغول به فعالیت است.

 

وی با اشاره به اینکه کاغذ کالایی استراتژیک است و در همه دنیا نقش برجسته‌ای دارد، افزود: میزان مصرف کاغذ رابطه مستقیمی با درآمد و سرانه هر کشور دارد.

 

روغنی یادآور شد: در نگهداری جنگل پدیده صنعت مطرح است، حفظ و احیا جنگل، کاهش واردات کاغذ و خروج ارز از داخل کشور در این بخش موثر است.

 

وی ادامه داد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران یکی از بزرگترین طرح جنگلداری شمال کشور مطرح است.

 

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به اقدامات این واحد تولیدی در جنگل‌های شمال اشاره کرد و گفت: جنگل‌های مازندران از غرب استان تا کیاسر در اختیار چوب و کاغذ قرار دارد که برای این راه جنگلی یک‌هزار و 200 کیلومتر جاده ایجاد شد.

 

وی ظرفیت تولید صنایع چوب و کاغذ مازندران را 175 هزار تن عنوان کرد و افزود: با وجود تحریم‌ها در دو سال گذشته بالاترین ظرفیت تولید را داشتیم.

 

روغنی با بیان اینکه به عنوان مهم‌ترین عضو صنعت در سه بخش کاغذ فلوتینگ، چاپ و تحریر و کاغذ روزنامه‌ای فعالیت تولیدی داریم، تصریح کرد: تامین کننده کاغذ جراید داخل کشور و استان هستیم و نیز آموزش و پرورش یکی از بزرگ‌ترین مصرف کننده کاغذ تولیدی ما است.

 

وی راه‌اندازی خط سوم تولید کاغذ در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را گامی برای طرح توسعه‌ای و ایجاد خودکفایی در داخل کشور دانست و گفت: هدف ما تولید کاغذ از 175 هزار تن به 400 هزار تن است.

 

روغنی به مباحث زیست محیطی بزرگ‌ترین واحد تولید کاغذ در خاورمیانه اشاره کرد و ادامه داد: هزینه‌های زیادی را برای حفظ محیط زیست صرف کردیم.

وی افزود: با بهره‌گیری از سیستم نوین آنلاین پایش پساب‌های صنایع چوب و کاغذ مازندران انجام می‌شود.

 

روغنی گلپایگانی تصفیه پساب‌های این واحد تولیدی را از سه طریق قابل انجام دانست و یادآور شد: هم اکنون صنایع چوب و کاغذ مازندران از طریق فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی تمام پسماندها را تصفیه می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال91 بالغ بر 20 میلیارد تومان و در سال جاری 24 میلیارد تومان برای مجموعه اقدامات آزمایشگاهی و تصفیه خانه‌ها صرف شده است، بیان داشت: استفاده از کاغذ باطله بازیافتی فعالیت جدیدی است که در خط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران این واحد تولیدی را از جمله صنایع پاک و سبز در سطح ملی عنوان کرد و گفت: صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال‌های مختلف و سال جاری به عنوان واحد نمونه استاندارد ملی کشور مطرح، صادر کننده نمونه و واحدی برتر در رعایت ایمنی و بهداشت معرفی شده است.

 

وی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در بحث جمع‌آوری کاغذهای باطله حمایت‌های مادی و معنوی از سازمان‌های مردم نهاد می‌کند، اظهار داشت: همچنین صنایع چوب حامی مادی و معنوی زارعت چوب در داخل و خارج از استان است.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 بهمن 1392