به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

سمینار چاپ و مرکب

: : :

 

سمینار چاپ و مرکب

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از اخبار چاپ، روز شنبه 5/11/1392 تالار اجتماعات هتل المپیک تهران میزبان بیش از 100 تن از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بود. در این روز سمیناری تحت عنوان «مرکب و چاپ» به همت شرکت ایران شرکا برپا شده بود.

 

در این مراسم بیش از یکصد نفر از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور حضور یافته بودند. گفتنی است این سمینار برای نخستین بار در کشور برگزار شد. سمیناری که با رویکردی علمی نسبت به مسئله مرکب ـ از جمله مواد اولیه استراتژیک در زمینه چاپ ـ پرداخته شده و به اهمیت این ماده مصرفی توجه ویژه‌ای صورت گرفت.

 

در سمینار مذکور آقایان حسین محمدلو مؤسس و رئیس هیات مدیره شرکت ایران شرکا، سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، داود شایسته خصلت کارشناس و پیشکسوت صنعت چاپ، بیژن درویش مدرس چاپ و علی محمدلو عضو هیات مدیره شرکت ایران شرکا به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

علی محمدلو در گفتگو با اخبار چاپ به تشریح برنامه‌ها و موضوع سخنرانی‌های انجام شده در این سمینار پرداخته و اظهار داشت: از آنجا که متأسفانه در ایران رویکرد علمی قابل توجهی درخصوص مسئله مرکب و ارتباط آن با ارائه محصولات چاپی استاندارد وجود ندارد، برگزاری این‌گونه سمینارها ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود.

 

محمدلو در ادامه تجربیات حاصل از این سمینار را مثبت ارزیابی کرده و افزود: این سمینار با این ابعاد برای نخستین بار در کشور برگزار شد و به عنوان اولین تجربه در این حوزه به نظر می‌رسد که تجربیات ارزنده‌ای از آن حاصل شد. از این رو، بنا داریم تا این سمینارها را به صورت سالیانه برگزار کرده و در سال‌های آتی از مجموعه تجربیات نهایت بهره‌برداری و استفاده را داشته باشیم.

 

عضو هیات مدیره شرکت ایران شرکا در پایان از راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه شرکت ایران شرکا در آینده نزدیک خبر داده و تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شرکت ایران شرکا از مدت‌ها پیش در نظر داشته است که واحد تحقیق و توسعه قدرتمند و اثربخشی را دایر کند. مقدمات این امر مهیا شده و بنا داریم تا در فروردین ماه سال 1393 این واحد را افتتاح نماییم. امیدواریم که این واحد بتواند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود را مرتفع کرده و زمینه‌های لازم به منظور رشد و پیشرفت همه‌جانبه صنعت چاپ را، به ویژه در خصوص مسائل مرتبط با مرکب فراهم آورد.

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 بهمن 1392