به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

قطعی گاز و کاهش تولید 2 هزار تنی کاغذ پارس

: : :

 

قطعی گاز و کاهش تولید 2هزار تنی کاغذ پارس

 

مالک کارخانه کاغذ پارس و گلریز شوشتر(کارون) از کاهش تولید این کارخانه طی ۲۰ روز گذشته خبر داد و گفت: به دلیل قطعی گاز کارخانه گه در پی افت فشار گاز در استان‌های شمالی کشور پیش آمده،‌ با ۲ هزار تن گاهش در تولید کاغذ روبرو شده‌ایم.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، محمدجواد مقدم، مالک کارخانه کاغذ پارس و گلریز شوشتر(کارون) از کاهش قابل توجه تولید کارخانه کاغذ پارس خبر داد و گفت:‌ طی 20 روز گذشته به دلیل قطعی گاز در کارخانه با کاهش شدید تولید کاغذ روبرو شدیم،‌ چرا که عملا 15 روز گاز کارخانه قطع و کارخانه در تعطیلی به سر می‌‌برد.

 

وی ادامه داد:‌ از روز گذشته نیز به دلیل افت فشار گاز در استان‌های شمالی کشور،‌ گاز کارخانه پارس نیز به مانند سایر کارخانه‌های جنوب کشور قطع شده است و به نظر می‌رسد حداقل تا یک هفته آینده نیز وضعیت ادامه داشته باشد.

 

مدیرعامل کارخانه کاغذ پارس ادامه داد:‌ به دنبال قطعی گاز طی 20 روز گذشته حداقل با 2 هزار تن کاهش کاغذ تولیدی روبرو شده‌ایم و اگر وضعیت ادامه داشته باشد‌، این مقدار افزایش نیز خواهد داشت.

 

وی همچنین با اشاره به روند تجهیز و راه‌اندازی کارخانه کاغذ گلریز شوشتر(کارون) گفت:‌ تجهیز و تعمیرات دستگاه‌های کارخانه کاغذ پارس طی روزهای گذشته آغاز شده است.نخستین ماشین تجهیز شده این کارخانه در خط تولید قرار گرفته و ظرفیت آن افزایش قابل توجهی یافته است. به زودی نیز ماشینی که فعلاً در حال تولید است،‌ خاموش شده و در دست تجهیز و تعمیر قرار می‌گیرد. تا نهایتاً تا قبل از پایان سال این دو ماشین نیز به خط تولید بازگشته و ظرفیت تولید کارخانه پارس افزایش قابل توجهی پیدا کند.

 

وی ادامه داد:‌ برای تجهیز دستگاه‌های کارخانه گلریز شوشتر(کارون) نیز در حال مذاکره با پیمانکاران هستیم و بر اساسا کارهای مطالعاتی انجام شده به زودی دستگاه‌های این کارخانه را راه‌اندازی کرده و به تولید نزدیک می‌شویم‌.

 

مقدم تصریح کرد:‌ ظرفیت تولید کاغذ ما 35 هزار تن خواهد بود و ظرفیت تولید ماشین خمیرسازی 85 هزار تن است.ماشین کاغذ سریعاً راه‌اندازی می‌شود و می‌توان گفت کمتر از یکسال آینده شاهد تولید کاغذ در این کارخانه خواهیم بود. به موازات آن کار ماشین خمیرسازی را نیز در دست اجرا قرار می‌دهیم، تا در زمان مقرر راه‌اندازی شود.

 

وی در پایان با اشاره به بازار فروش کاغذ تولیدی کارخانه کاغذ پارس گفت: خوشبختامه بازار فروش کاغذ مناسب است،‌ به ویژه اینکه توانسته‌ایم کیفیت تولید را مقداری ارتقا دهیم‌، البته باید تلاش کنیم مشکلات دیگری که کارخانه با آن دست به گریبان است را کاهش دهیم‌، مشکلاتی که چندان به درون کارخانه نیز باز نمی‌گردد.

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 بهمن 1392