به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

معاون گردشگری: تبلیغات ایران قابل رقابت با دنیا نیست

: : :

 

معاون گردشگری: تبلیغات ایران قابل رقابت با دنیا نیست

 

معاون گردشگری کشور گفت: تبلیغات ایران در مقام رقابت، از نظر کیفی با آنچه در دنیا و در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری اتفاق می‌افتد،‌ فاصله دارد.

 

مرتضی رحمانی‌موحد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دلیل این فاصله را نبودن برنامه‌ریزی و نگاه بلندمدت به تبلیغات و گردشگری دانست و ادامه داد: در این سال‌ها، دنیا از ما جلو افتاده است و حالا که کشورهای مختلف را با آمارهای گردشگری‌شان مثال می‌زنیم‌، همه حیرت‌زده می‌شوند. لازم است ما هم در این زمینه کار کنیم تا به جایگاه واقعی برسیم یقینا این اتفاق، شدنی است.

 

او لازمه‌ی رسیدن به جایگاه واقعی برای گردشگری ایران را با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌هایی که دارد، هماهنگی در کل کشور ارزیابی و اظهار کرد: همه‌ی دستگاه‌ها باید درباره‌ی گردشگری به یک مفاهمه برسند و برای تبلیغات‌، باید نهادینه فکر و برنامه‌ریزی کرد.

 

به گفته‌ی معاون گردشگری، راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری در خارج از کشور، یکی از روش‌ها برای رسیدن به این هدف است‌، چون ظرفیت خوبی در خارج از کشور وجود دارد و بسیاری از ایرانیان مقیم در کشورهای خارجی علاقه‌ی زیادی برای معرفی و تبلیغ ایران دارد که اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود و به این افراد،‌ اختیارات لازم را بدهیم، قطعا به آنچه می‌اندیشم می‌رسیم.

 

معاون گردشگری هفته‌ی پیش، تفاهم‌نامه‌ای را با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری که یکی از طرح‌های قدیمی سازمان بود و برای مدتی به حالت تعلیق درآمده بود، امضا کرد و قرار شد کانون آیین‌نامه‌ی این توافق‌نامه را به‌زودی امضا کند.

 

براساس اعلام معاونت گردشگری‌، دفاتر اطلاع‌رسانی با هدف ارتقای وضعیت معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در کشورهای هدف راه‌اندازی می‌شوند.

 

 

 

منبع: ايسنا

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 20 بهمن 1392