به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

کتاب ماراتن پس از چاپ در راه انتشار

: : :

 

کتاب ماراتن پس از چاپ در راه انتشار

 

ماراتن پس از چاپ عنوان كتابی است كه به قلم داوود ملكی صیدآبادی نگاشته شده و به شرح و آموزش فعالیت‌های پس از چاپ فرم‌های چاپی اختصاص دارد.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،داوود ملكی صیدآبادی اظهار كرد: كتاب «ماراتن پس از چاپ» به شرح و توضیح فعالیت‌های پس از چاپ فرم‌های چاپی اختصاص دارد و به زودی از سوی انتشارات برزآفرین در قطع وزیری منتشر می‌شود.

 

ملكی ادامه داد: این كتاب 130 صفحه‌ای در دو فصل تنظیم شده است؛ فصل نخست با عنوان «عملیات تكمیلی در فرآیند پس از چاپ» به آموزش فعالیت‌هایی مانند كار با دستگاه لترپرس، طلاكوبی، نمراتور و پرفراژزنی می‌پردازد و دومین فصل با عنوان «عملیات تبدیلی در فرآیند پس از چاپ» به شرح و توضیح فعالیت صحافی اوراق و فرم‌های چاپی اختصاص دارد.

 

مدیر مسوول انتشارات برزآفرین این كتاب را اثری آموزشی خواند و عنوان كرد: تاكنون منبع كاملی برای توضیح عملیات پس از چاپ وجود نداشته و اطلاعات در این خصوص عمدتا پراكنده و در كتاب‌ها و منابع مختلف قابل دسترسی بوده است.

 

وی افزود: در این كتاب اطلاعات ذكر شده در بخش عملیات تبدیل، در مقایسه با اطلاعات و جزوات موجود، كامل‌تر، گویاتر و كابردی‌تر است. بخشی از مطالب این اثر با استناد به منابع و ماخذ موجود نگاشته شده، اما بخش اعظم اطلاعات آن با توجه به تجربی و قاعده‌مند نبودن فرآیندهای چاپی، بر اساس‌ تجربه ارایه شده است.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: جمعه, 25 بهمن 1392