به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

توافق ژنو در صنعت چاپ تاثیر مثبت خواهد داشت

: : :

 

توافق ژنو در صنعت چاپ تاثیر مثبت خواهد داشت

 

مدیر چاپخانه کشاورز در شهر لنگرود با بیان این‌که هر ایرانی دوست دارد کشورش در بالاترین سطوح بین‌المللی و جهانی قرار گیرد، گفت: مطمئناً با توافق ژنو سرنوشت صنعت چاپ ایران بهتر می‌شود.

 

یه گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،مصطفی کشاورز عنوان کرد: من نسبت به توافق ژنو خوش‌بینم زیرا صنعت چاپ ایران پیشرفته است و ما در ایران برای این صنعت دانشگاه داریم.

 

وی درباره این که «مشکل اصلی چاپخانه‌داران شهر لنگرودی را در چه موضوعی می‌دانید؟» گفت: اغلب چاپخانه‌های این منطقه به تولید و چاپ اوراق اداری مشغولند. در سال‌های اخیر سفارش‌های چاپی به خارج از شهر و استان گیلان سپرده می‌شوند. همچنین چند سالی است که دیگر میان چاپخانه‌داران تقسیم کار نمی‌شود.

 

مدیر چاپخانه کشاورز در جواب به این پرسش که «برای بقا و توسعه صنعت چاپ در استان گیلان از مسوولان چه انتظاراتی دارید؟» ادامه داد: چندین نشست با مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد استان و سایر صاحبان مناصب داشتیم و مشکلات‌مان را با آن‌ها مطرح کردیم. به نظرم مشکلات چاپخانه‌داران فراتر از مرزهای استانی باشد.

 

وی تشرح کرد: اکنون چاپخانه‌داران سراسر ایران با مشکلات تقریبا یکسانی دست و پنجه نرم می‌کنند که گشایش آن‌ها نیاز به طرح و نگاهی کشوری دارد. برخی از این مشکلات شامل بهای کاغذ و مرکب شده زیرا این مواد مصرفی در ایران تولید نمی‌شود.

 

کشاورز افزود: مواد مصرفی صنعت چاپ از کشورهای دور و نزدیک وارد ایران می‌شوند و با تحریم‌ها بهای آن‌ها چند برابر شد. البته با تلاش مسوولان این مشکل حل خواهد شد و من نیز به آینده چاپخانه‌داران امیدوارم.

 

 

 

منبع: پاپنا

تاریخ انتشار: جمعه, 25 بهمن 1392