به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

توجه به بسته‌بندی و فروش اینترنتی، راهکاری برای توسعه صنایع‌دستی

: : :

 

توجه به بسته‌بندی و فروش اینترنتی، راهکاری برای توسعه صنایع‌دستی

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: توجه به بسته‌بندی و فروش اینترنتی، راهکاری برای توسعه صنایع‌دستی است.

 

علی فعله گری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: صنایع دستی استان کرمانشاه ظرفیت و پتانسیل بسیار ویژه‌ای دارد که با کمی توجه بیستر به آن می‌تواند زمینه ساز توسعه استان نیز باشد.

 

وی افزود: نقش صنایع دستی و در توسعه صادرات غیر نفتی استان بسیار قابل توجه است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه های صنایع دستی به ویژه در بازارهای هدف صنایع دستی استان همچون کشور عراق و ترکیه می‌تواند در رونق صادرات این هنر صنعت بسیار مثمرثمر واقع شود.

 

فعله گری اظهارکرد: ایجاد اشتغال برای جوانان و به ویژه روستاییان از دیگر پتانسیل‌های قابل توجه صنایع دستی است که با کمترین سرمایه ممکن قادر است، بیشترین اشتغال را ایجاد کند.

 

این مقام مسئول در ادامه به بحث توجه به بسته بندی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم صنایع دستی و تولیدات سنتی استان را در قالب بسته بندی‌های جدید و شیک عرضه کنیم یقینا سود آن برای تولید کنند و در نهایت استان بسیار بیشتر و مشتری پسند‌تر خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: امروزه در سراسر دنیا، بسته بندی به یک صنعت قابل توجه و ویژه تبدیل شده است که نیاز است هنرمندان صنایع دستی و تولیدکنندگان این عرصه نیز به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از دیگر مواردی که باید به آن توجه کرد فروش اینترنتی است که با ورود به این عرصه می توان میزان فروش صنایع دستی استان را تا حد قابل توجهی ارتقاء داد.

 

فعله گری اظهارکرد: امروزه عصر اینترنت است و بسیاری از مردم خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، بنابراین فروشندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی می‌توانند از طریق سایت‌های مختلف به عرضه تولیدات سنتی خود بپردازند.

 

 

 

منبع: ايسنا

 

تاریخ انتشار: جمعه, 25 بهمن 1392