به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

اکثر فعالیت کانون‌های تبلیغاتی قم با چاپ مرتبط است

: : :

 

اکثر فعالیت کانون‌های تبلیغاتی قم با چاپ مرتبط است

 

یک فعال صنفی صنعت چاپ استان قم با بیان اینکه 80 درصد فعالیت کانون‌های تبلیغاتی قم با چاپ مرتبط است، گفت: فعالیت کانون‌های تبلیغاتی از چاپخانه سخت‌تر است.

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی در نشست هم‌اندیشی اعضای کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قم که بعد از ظهر پنج‌شنبه با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با بیان این که 80 درصد فعالیت کانون‌های تبلیغاتی با چاپ مرتبط است، ابراز داشت: تلاش کردیم تبلیغات در استان قم کارشناسی باشد و لازم است، از فعالیت غیرقانونی برخی کانون‌ها که اخلال ایجاد می‌کنند جلوگیری کرد.

 

وی ادامه داد: ساماندهی کانون‌های تبلیغاتی باید صورت گیرد و برای این عمل طبق قانون نیاز است کانون‌های تبلیغاتی پروانه کسب داشته باشند در حالی که بسیاری از مسئولان از گرفتن پروانه پرهیز می‌کنند.

 

رضایی با بیان این که فعالیت کانون‌های تبلیغاتی از چاپخانه سخت‌تر است، افزود: تداخل شغلی در همه جا وجود دارد و اگر ارشاد در این مورد وارد شود کارها آسان‌تر پیش می‌رود.

 

وی با اشاره به این مطلب که تصمیمات این اتحادیه در حوزه صنعت چاپ حرف اول را در کشور می‌زند، بیان کرد: امید داریم با همکاری مناسبی که با معاونت مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم داریم، بتوانیم در پیشرفت و حمایت کانون‌های استان قدمی بزرگ برداریم.

 

این فعال صنفی تاکید کرد: لازم است مشکلات مالیات بر ارزش افزوده توسط مسئولان کانون‌های تبلیغاتی جدی گرفته شود و پیگیر آن باشند.

 

لزوم پیگیری مالیات ارزش افزوده

 

مسئول انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: با ارائه نامه مکتوب از مصوبات کانون‌های تبلیغاتی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشی از فعالیت‌های کانون‌ها از مالیات معاف شد.

 

مجتبی قانونی بیان داشت: قرار است برای رفع برخی مشکلات آئین نامه جدید کانون‌های تبلیغاتی تصویب شود و هفته آینده اعضای هیئت رئیسه آن انتخاب خواهد شد.

 

مسئول انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان قم با بیان این که پروانه کسب تکلیف قانونی است که مجلس آن را تصویب کرده، عنوان کرد: برای مالیات باید مسئولان کانون‌ها آن را پیگیری کنند و لازم است در دفاتر ثبت در کانون‌ها موجود باشد در صورت نیاز اظهارنامه ارائه شود.

 

وی افزود: برگزاری سه دوره کلاس‌های بازاریابی پیشرفته، برگزاری حدود 20 جلسه با مسئولان کانون‌های تبلیغاتی، برگزاری دوره‌های شخصیت شناسی، تبلیغات مدرن، شیوه‌های نوین ارتباط با مشتری، ارائه جزوه کمپین از جمله فعالیت‌های ما بوده است.

 

 

 

منبع: پاپنا

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 04 اسفند 1392