به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بیلبوردها ساماندهی می شوند

: : :

 

بیلبوردها ساماندهی می شوند

 

موضوع تبلیغات محیطی و جانمایی سازه‌های بزرگی که عهده‌دار نمایش تبلیغات هستند، طی سلسله گزارش‌هایی در این رسانه، توسط صاحب‌نظران و پیشکسوتان صنعت تبلیغات و همچنین صاحبان رسانه و مدیران آژانس‌های ایده‌پرداز مختلف مورد بررسی و نقد قرار گرفت. برخی وجود مشکلات و نابسامانی‌ها را به عدم رعایت اصول حرفه‌ای توسط صاحبان تبلیغ نسبت داده و برخی نیز رسانه‌داران غیرحرفه‌ای را عامل به وجود آمدن فضای موجود می‌دانستند.

 

البته در این میان گروهی به عدم نظارت‌های کافی از سوی سازمان‌های متولی نظیر سازمان زیباسازی که مدیریت اجرایی و نظارتی این سازه‌ها را عهده‌دار است، عامل به وجود آمدن آشفته بازار تبلیغات محیطی در زمینه‌های محتوایی و طراحی و جانمایی‌های نامناسبی که شهر را در تنگنا قرار داده عنوان کرده‌اند.

 

بر اساس اصول حرفه‌ای کار رسانه‌ای، لازم دیده شد تا نظرات و دیدگاه‌های مسوولین سازمان زیباسازی در این زمینه منعکس شود و آنچه در ذیل می‌خوانید حاصل گفت‌وگوی ما با آقای کامیاب مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران است که البته چند ماهی است در این سمت قرار گرفته اند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که برای ساماندهی سازه‌های محیطی در سطح شهر تهران چه اقداماتی در دستور کار دارند گفت: طرح مطالعاتی مکان‌یابی‌های و تغییرات محل‌های نصب بیلبوردها طی دو سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفته و با توجه به وضع پیش آمده مبنی بر ایجاد آلودگی‌های بصری و مشکلات زیبایی شناختی در مبلمان شهری این موضوع به شکل جدی دنبال می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برخی جانمایی‌هایی سازه‌های مذکور در گذشته مناسب نبوده اظهار داشت: طی یکسال اخیر حدود 15 هزار متر مربع این بیلبوردها از سطح شهر جمع‌آوری شده ولی برخی از موارد که مخصوص تبلیغات تجاری هستند به دلیل قراردادهایی که قبلا منعقد شده قابل تغییر نمی‌باشد اما در مورد سازه‌هایی که تبلیغات فرهنگی دارند جابجایی و تغییر مکان سهل‌تر است.

 

مدیر عامل سازمان زیباسازی همچنین در مورد ساماندهی تابلوهای مبادی ورودی تهران خبر داده و گفت: مسیرهای طولانی در این مبادی انباشته از القائات و آلودگی‌های بصری است که طی مطالعات انجام شده نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی فضاهای مورد نظر طرح جامعی توسط زیباسازی برای حذف زوائد شهری در این مکان‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.

 

وی در ادامه در مورد راه‌های قانونی بیشتر جهت نظارت و کنترل بر طرح محتوا و گرافیک و جانمایی مناسب بیلبوردها گفت: بخش ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی در زیباسازی پیشنهادات تشویقی و تنبیهی را در راستای مدیریت و ساماندهی سازه‌های شهری در طرح جامع فراهم نموده است اما تحقق و اجرای این قوانین و مقررات در مراجع فراتر از سازمان باید مورد پیگیری و اعمال قانون قرار گیرد.

 

 

 

 

منبع: mbanews.ir

 

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 08 اسفند 1392