به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

اعلام آمادگی اتحادیه چاپخانه‌داران برای در اختیار گرفتن دانشکده چاپ

: : :

 

اعلام آمادگی اتحادیه چاپخانه‌داران برای در اختیار گرفتن دانشکده چاپ

 

علی نیکوسخن رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واحد علمی کاربردی شماره 5 (دانشکده چاپ) گفت:‌ متولی این دانشکده وزارت ارشاد است،‌ این دانشکده تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می‌شود و به مجموعه وزارت ارشاد تعلق دارد،‌ ساختمان فعلی این دانشکده متعلق به سازمان چاپ و انتشارات بود که با واگذاری این سازمان به اوقاف،‌ ساختمان نیز به سازمان اوقاف و امور خیریه تعلق گرفت.

 

وی ادامه داد:‌ حال با توجه به مشکلات پیش آمده و اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه یعنی مالک ساختمان ملک خود را مطالبه کرده است،‌ مشکلاتی برای این دانشکده پیش آمده است، البته به نظر من با توجه به اینکه اوقاف به باقیات صالحات می‌پردازد و یکی از شاخه‌های وزارت ارشاد محسوب می‌شود،‌ بهتر بود که این ساختمان را ترمیم می‌کرد و در اختیار دانشجویان قرار می‌داد.

 

نیکوسخن تصریح کرد: مگر ما مسلمانان اعتقاد نداریم که یک ساعت تفکر بهتر از هزار سال عبادت است‌، چه جایی برای تفکر بهتر از کلاس درس؟ و مکان آموزش‌، البته ما دخالتی در امور سازمان اوقاف نمی‌کنیم،‌ اما بهتر بود این کار انجام می‌شد.

 

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ادامه داد:‌ اتحادیه چاپخانه‌داران آمادگی دارد،‌ تا واحد علمی ـ کاربردی شماره 5 (دانشکده چاپ) را در اختیار بگیرد و همه مسئولیت‌های این دانشکده بر عهده اتحادیه باشد‌، هر چند پیش از این نیز اتحادیه به یاری دانشکده شتافته و حدود 8 سال پیش نیز ساختمانی را به این دانشکده به صورت موقت اختصاص داد.

 

وی گفت:‌ اتحادیه مکان ثابتی است و اگر مدیریتش عوض شود، اساسنامه‌ تغییر نمی‌کند، ما حاضر هستیم‌، این دانشکده را اداره کرده و در ساختمان جدیدی دوباره آن را راه‌اندازی کنیم. هر چند پیش از این نیز در نامه‌ای که به تاریخ 6 آبان ماه امسال به معاون فرهنگی اعلام آمادگی خود را اعلام کردیم.

 

مرکز آموزش علمی¬ کاربردی فرهنگ و هنر واحد شماره 5 تهران در سال 1381 تأسیس و تحت نظارت دانشگاه جامع علمی¬ کاربردی فعالیت خود را آغاز کرد،‌ این مرکز که به دانشکده چاپ شهرت دارد،‌ وابسته به دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با بودجه معاونت فرهنگی ارشاد حمایت می‌شود و تنها مرکز آموزشی است که در رشته‌های مرتبط با صنعت چاپ به صورت تخصصی فعالیت کرده و دانشجو می‌پذیرد.

 

مشکلات اصلی این مرکز از زمانی آغاز شد که سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه شد،‌ در سال‌های 84 تا 85 این مرکز در پی تخلیه ساختمان قبلی خود، برای مدتی در یکی از ساختمان‌های اتحادیه چاپخانه‌داران در خیابان بهارستان جنب بیمارستان طرفه به فعالیت خود ادامه داد. این ساختمان طی روزهای گذشته تعطیل شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

تاریخ انتشار: پنجشنبه, 08 اسفند 1392