به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

می توان صنعت چاپ را سودآور کرد ، همت و همدلی نیاز است

: : :

 

می توان صنعت چاپ را سودآور کرد ، همت و همدلی نیاز است

 

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یکشنبه 11 اسفند 1392 در جمع فعالان بخش خصوصی حاضر شد .

 

جنتی در این نشست به موضوعات مختلفی اشاره کرد. از حواشی پیرامون فیلمسازی بهرام بیضایی تا برگزاری کنتسرت محمد رضا شجریان ، آینده خصوصی سازی و بحث نوسازی صنعت چاپ و کاغذ مهمترین سرفصل هایی به شمار می آمد که جنتی در مورد آنها با نمایندگان بخش خصوصی گفت و گو کرد .

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از اخبار چاپ ، نشست صبحانه مسئولان اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار شد که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سخنان خود در حوزه های مختلف واکنش بسیاری از اعضای بخش خصوصی را برانگیخت .

 

صبحانه خوری در طبقه هشتم ساختمان اتاق بازرگانی زمانی لذت بخش شد که علی جنتی خصوصی سازی را سر لوحه توسعه اقتصادی دانست وی اظهار داشت: یکی از دلایل عدم پیشرفت خصوصی سازی در کشور ما به خطر افتادن منافع دولتی هاست .

 

او همچنین در مورد فضای اقتصادی و سیاسی جامعه که پیشرفت چشمگیری نداشته است گفت: لازمه ای داشتن توسعه سیاسی و اقتصادی اینست که در گام اول فرهنگ سازی غنی داشته باشیم. سیاست و اقتصاد بدون در نظر گرفتن ابعاد و زیر ساخت های فرهنگی راه به جای نمی برد. جنتی در خصوص سرمایه گذاری در بخش های خصوصی تاکید: بسیاری داشت و معتقد بود که جذب سرمایه در بخش خصوصی می تواند اقتصاد ما را دگرگون کند.این سخنان در حالی ادامه پیدا کرد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرامش پاسخ گوی تمامی سوالات مطرح شده در حوزه های مختلف از فرهنگ و هنر ، سیاست، اقتصاد در این نشست شد .

 

وی عنوان نمود : در سفر هیات فرهنگی ایران به افغانستان یک کتاب فروش اظهار داشته اس در طول سال گذشته 50 میلیارد ریال کتاب از ایران خریداری نموده است که این بدلیل اشتراکات فرهنگی و زبانی ایران و افغانستان است که باید در جهت توسعه اقتصاد فرهنگ و صادرات عرصه فرهنگ کار بیشتری صورت پذیرد .

 

وی با اشاره به این که هم اکنون 90000 نفر در داشگاه های حوزه فرهنگ تحصیل کرده اند ، در جهت برنامه ریزی برای اشتغال ایشان تاکید نمود .

 

در حاشیه این نشست، خبرنگاران سوالاتی در مورد آینده فیلم سازی بهرام بیضایی، کنسرت آتی محمد رضا شجریان و حواشی دیگر فرهنگی از وزیر ارشاد مطرح کردند.

 

به گزارش اخبار چاپ ، پس از یک دوره شش ماهه که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد علی جنتی نخستین وزیری است که به اتاق تهران می‌رود. پیش از او نیز عباس عراقچی در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران شرکت کرده بود و با فعالان بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرده بود. اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران و نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی یازدهم اسفند ماه ساعت هفت صبح در طبقه هشتم ساختمان اتاق بازرگانی تهران میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند .

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: جمعه, 16 اسفند 1392