به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

شماره جدید ماهنامه تبلیغات بازرگانی منتشر شد

: : :

 

شماره جدید ماهنامه تبلیغات بازرگانی منتشر شد

 

شماره شصت‌ودو، شصت‌و‌سه‌ و شصت‌چهار ماهنامه تخصصی "تبلیغات بازرگانی" در اسفند1392 منتشرشد.

 

این شماره با طرح جلدی متفاوت از‌ شماره‌های قبل (در شماره های پیشین، همواره تصویری از یک فرد مشهور در صنعت تبلیغات منتشر می شد)، به بررسی و نقد مطالب مختلف پرداخته است. این شماره با گزارشی از تبلیغات محصول پنیر در تلویزیون، روزنامه و مجلات در سال1391 آغاز می‌شود. بخش اخبار این شماره به موضوعاتی ازقبیل: ماکت‌ها، تبلیغات محیطی، تبلیغات کف خیابانی، معنای لوگوی تویوتا چیست؟ آلودگی تبلیغات یاهو به بدافزار، برزیل با کمپین تبلیغاتی خود به پیشواز جام‌جهانی می‌رود و پر‌فروش‌ترین برند تجملی آمریکا و... پرداخته‌ است.

 

همچنین در بخش گزارش این ماهنامه، مطلبی از دولت‌ یازدهم؛ قانون تبلیغات و آزاد راه تهران_شمال! و گزارش پژوهشی مطالعه رفتار پژوهشگران تحقیقات بازار مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌ است.

 

پرونده این شماره درباره موضوع داغ این روزها، آنتن فروشی صداوسیما و هدیه‌های تبلیغاتی خاطره‌انگیز و بیادماندی‌‌ است. بخش عمده‌ای از این ماهنامه به مقالات مختلفی درحوزه تبلیغات بازرگانی اختصاص پیدا کرد‌ه‌ است. در این بخش مقالاتی تحت عناوین مختلفی مانند "الگوی استفاده ازنوشیدنی‌های چای‌وقهوه"، "بهترین تبلت‌های 2013؛ سال‌ بهتر شدن نه تحول عظیم"، "بازاریابی عصبی"؛ "چالشی به نام برند‌زدگی" ارتقای برند سازمان با روابط عمومی"، سواد تبلیغاتی‌ چیست؟" تبلیغات در کشور افسارگسیخته است"، 22تکنیک بازایابی سودمند‌ دیجیتال درسال 2014"، چهار دلیل برای اثبات نیاز به سیاست درباز"، مدیریت ریسک پروژه؛ یک دغدغه اجرایی"، مسوولیت‌ اجتماعی در تبلیغات"، هرم مازلو در رسانه‌های اجتماعی"، اهمیت رنگ بر استراتژی برند وجواب‌های منفی و نقش آن‌ها در بازاریابی "و غیره بررسی شده است.

 

در ادامه بخش کمپین‌ این شماره به بررسی دو کمپین پرداخته است. کمپین اول؛ مربوط به کمپین تبلیغاتی قشم‌ایر و نقد و بررسی آگهی‌های تلویزیونی و هزنیه‌های صرف شده در این کمپین ‌است. نویسندگان در این مطالب این کمپین را از تمامی زوایا مانند نمادسازی، طولانی بودن‌ آگهی تلویزیونی، برند کیست: زنجانی یا قشم‌ایر؟ نبودن خلاقیت و مباحث دیگر به چالش کشیده‌اند.

 

در قسمت دوم این بخش، کمپین دیگری از باشگاه ورزشی ORANGETHEORY تحت عنوان "وقتی تیزیگ دوچرخه‌‌های نارنجی کافی نبود" بررسی شد. در این قسمت ویژگی‌ها و زوایای مختلفی از کمپین چریکی مورد بررسی قرار‌ گرفت. این شماره از ماهنامه با معرفی دو کتاب تحت عناوین؛ ساختن یک نام‌ تجاری در 30 روز و MBA به زبان ساده به پایان می‌رسد.

 

خواندن این شماره از ماهنامه را به تمامی علاقه‌مندان صنعت تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

منبع: ام بي اي نيوز

 

تاریخ انتشار: جمعه, 16 اسفند 1392