به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

بسته بندی های نشان دار وارد بازار شد

: : :

 

بسته بندی های نشان دار وارد بازار شد

 

به گزارش بازار چاپ به نقل از اداره خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا برای سال‌های 2009- 2010 آماری مبنی بر 21 درصد بیماری‌های ناشی از خوب نپختن یا رها کردن غذا برای مدت طولانی در دمای غیر ایمن در منازل ارایه کرد. در حالی که بسیاری از این مسمومیت‌ها بدون عوارض بعدی درمان می‌شوند اما 3000 آمریکایی در همین سال فوت کردند. بر پایه گزارش اداره خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا، زنان باردار و کسانی که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند، نیز بخش در حال رشد جامعه آمریکا یعنی افراد مسن در معرض بیشترین ریسک هستند.

 

با هدف کاهش چنین بیماری‌هایی Chromatic Technologies Inc خبر از اختراع و تولید مرکب‌هایی داد که یادآوری‌کننده بازگرداندن محصولات آسیب‌پذیر همچون شیر، ماست، سالسا، خیارشور و کچاپ به یخچال هستند.

 

Patrick Edson مدیر بازاریابی CTI می‌گوید: اغلب والدین می‌دانند که ایمنی غذا در منزل موضوعی مهم است اما باید به آنها کمک کرد تا بدانند چه مدت می‌توانند غذاها را بیرون از یخچال نگهداری کنند. شرکت‌های غذایی هنوز برای نصب لیبل‌های هشداردهنده بر روی محصولاتشان دودل هستند پس مشکل کماکان باقی خواهد ماند. راهکار ساده یادآوری‌کننده بازگشت به یخچال است که در هنگام شروع گرم‌ شدن محصول و رفتن به سمت خرابی بر روی بسته‌بندی ظاهر شود. هنگامی‌که حرارت خوب باشد، یادآوری‌کننده خاموش است. هنگامی که بسته‌بندی گرم می‌شود یادآوری‌کننده روشن می‌شود.

 

اداره ایمنی غذا و محصولات کشاورزی آمریکا معتقد است که چنانچه غذاهای یخچالی به مدت دو ساعت در دمای بالای 4/4 سانتی‌گراد نگهداری شدند باید دور ریخته شوند. از این مرکب می‌توان بر روی قوطی‌های چاپ شده، لیبل‌های کاغذی، جعبه‌ها و فیلم در ترکیب با مرکب‌های حساس به حرارت استفاده کرد. هنگامی که محصولی همچون شیر در درجه حرارت ایمن قرار دارد، پیغام «شیر را بنوشید» ظاهر می‌شود اما هنگامی که به درجه حرارت هدف می‌رسد (به عنوان مثال 4/4 درجه سانتی‌گراد)، رنگی ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده پیغام «بازگشت به یخچال» است. فرآیند CTI این امکان را دارد تا درجه حرارتی را که برای ایمن بودن بسته‌بندی لازم است بسته به نوع محصول، تنظیم کند.

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 اسفند 1392