به بازار چاپ خوش آمدید | ورود اعضا | ثبت نام رایگان
بنر
بنر
بنر

نمایش بر اساس استان

عضو بازار چاپ شوید
ثبت نام رایگان
عضو هستید؟ورود اعضا

خبرنامه

مركز پشتيباني بازار چاپ

همراه پشتیبانی بازار چاپ

سامانه پيامك تماس نيازمندي هاي بازار چاپ
کانال تلگرام بازار چاپ

تعرفه آگهی

1 ماهه - 80,000 تومان
3 ماهه - 204,000 تومان
6 ماهه - 360,000 تومان
1 ماهه - 40,000 تومان
3 ماهه - 102,000 تومان
6 ماهه - 180,000 تومان

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین
بانك متن لوح تقدير
بانك قاب و حاشيه لوح تقدير
بانك آرم و لوگو
بانك نقوش اسليمي و تذهيب
بانك وكتورهاي كاربردي
بانك آموزش نرم افزار كورل
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
::

استان قم قطب صنعت چاپ و نشر ایران محسوب می‌شود

: : :

 

استان قم قطب صنعت چاپ و نشر ایران محسوب می‌شود

 

به گزارش بازار چاپ و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در بازدید از شهرك های صنعتی چاپ و نشر و فن آوری اطلاعات و ارتباطات قم با اشاره به ایجاد بزرگ ترین شهرك صنعتی چاپ و نشر كشور در قم گفت: استان قم با شرایط خاصی همچون فعالیت بیش از 4 هزار پژوهشگر، 500 موسسه فرهنگی- پژوهشی، 1200 مركز انتشاراتی و 107 چاپخانه قطب صنعت چاپ و نشر ایران محسوب می شود.

 

وی با اشاره به كسب رتبه اول كشوری در چاپ كتب دینی و رتبه دوم كشور در چاپ و نشر سایر كتاب ها، جایگاه قم در این زمینه را ممتاز تلقی كرد و گفت: وجود چنین شهرك هایی، به ارتقاء جایگاه قم در بحث چاپ و نشر كمك خواهد كرد.

 

استاندار قم همچنین در بازدید از شهرك فناوری اطلاعات، ساماندهی و تجمیع واحدهای تولیدی و خدماتی فناوری اطلاعات در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از كارهای بزرگی دانست كه با انجام این پروژه ی عظیم قابل اجرا هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با تاكید بر لزوم تلاش در جهت ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در این شهرك ها، افزود: حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه می‌تواند بر رونق کسب و کار فعالان این بخش و رشد و توسعه این مزیت در استان قم کمک شایانی داشته باشد.

 

وی با اشاره به موقعیت مكانی این پروژه ها گفت: شهرك های چاپ و نشر و فناوری اطلاعات در یكی از بهترین مكان ها و در جوار بزرگراه قم-تهران با حجم تردد میلیون ها مسافر در سال قرار گرفته اند.

 

استاندار قم زیرساخت های مقدماتی این 2 شهرك صنعتی را مناسب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری كرد كه با همت مسئولین دولتی و بخش خصوصی كاستی های این شهرك ها بزودی مرتفع گردد.

 

 

 

منبع: اخبار چاپ

 

تاریخ انتشار: يكشنبه, 17 فروردين 1393